احتمال عرضه دو گوشی پیکسل میان رده قوت گرفت

به گزارش مهسان بلاگ، ماه ها قبل شایعاتی در رابطه با احتمال عرضه حداقل یک گوشی پیکسل میان رده منتشر شد. حالا کارشناسان سایت Android Police با آنالیز جدیدترین کدهای ARCore به نام های جدیدی بخورده اند که احتمال می دهند مربوط به این گوشی ها باشد. در بین گجت های جدیدی که از این مشخصه پشتیبانی می نمایند، دو عنوان ناشناخته دیده می گردد که با اسم رمز Bonito و Sargo در این فهرست قرار گرفته اند.

احتمال عرضه دو گوشی پیکسل میان رده قوت گرفت

در بین گوشی های جدیدی که از این قابلیت بهره می برند، می توانیم به مواردی مانند میت 20 ایکس، آنر 8 ایکس، آنر مجیک 2، وان پلاس 6T و شیائومی می میکس 3 اشاره کنیم. با توجه به اینکه گوگل معمولا برای اسامی رمز گوشی های خود از نام ماهی ها استفاده می نماید، به همین خاطر گفته می گردد نام های Bonito و Sargo مربوط به گوشی های ساخت گوگل است. اما این فقط یک احتمال به حساب می آید و شاید مثلا نوکیا برای اسامی رمز گوشی های جدید خود تصمیم گرفته از چنین عنوان هایی استفاده کند.

با این حال، این خبر جدید در راستای شایعاتی است که قبلا منتشر شده؛ در آن شایعات آمده بود که گوگل مشغول توسعه یک گوشی پیکسل میان رده است که از تراشه اسنپ دراگون 710 بهره می برد و احتمالا تا خاتمه امسال یا اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. اگر این خبر حقیقت داشته باشد، احتمالا اسم رمز Sargo به گوشی کوچک تر اشاره دارد زیرا Sargo (شانک ماهی سفید) کوچک تر از Bonito (لذیذماهی) است. روی هم رفته فعلا فقط می توانیم حدس و گمان هایی را مطرح کنیم و در انتظار انتشار خبرهای بیشتر باقی بمانیم.

منبع: GSM Arena

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2712

به "احتمال عرضه دو گوشی پیکسل میان رده قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عرضه دو گوشی پیکسل میان رده قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید