اقدام تحسین برانگیز جوانان تبریزی پس از بی حرمتی به دو دختر در پارک ائل گلی

به گزارش مهسان بلاگ، جوانان تبریزی با اهدای شاخه های گل به دختران در پارک ائل گلی تبریز، مقام زنان و دختران را گرامی داشتند.

اقدام تحسین برانگیز جوانان تبریزی پس از بی حرمتی به دو دختر در پارک ائل گلی

به گزارش خبرنگار، روز گذشته شنبه بیست و نهم دی ماه، فیلم کوتاهی از بی حرمتی چند پسر تبریزی به 2 دختر در مکان تفریحی ائل گلی در شهر تبریز در فضای مجازی منتشر شد.

آنگونه که در فیلم مشاهده می گردد، چند جوان در حین برف بازی به سمت 2 دختر حمله و صحنه نامناسبی را ایجاد می نمایند. بلافاصله پس از انتشار فیلم فوق در صفحات مجازی، پلیس تبریز از دستگیری عاملان این حادثه اطلاع داد.

به دنبال اتفاق تلخ روز گذشته، تعدادی از جوانان تبریزی امروز یکشنبه در اقدامی خودجوش و زیبا، با اهدای گل به زنان و دختران شهر تبریز ضمن پاسداشت صندلی والای زن در فرهنگ آذربایجان، هتک حرمت چند نفر در پارک ائل گلی تبریز را محکوم کردند.

در ادامه این خبر تصاویری از اقدام تحسین برانگیز جوانان شهر تبریز که در قالب اهداء شاخه های گل به دختران تبریزی اجرا شده است را مشاهده می کنید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4724

به "اقدام تحسین برانگیز جوانان تبریزی پس از بی حرمتی به دو دختر در پارک ائل گلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام تحسین برانگیز جوانان تبریزی پس از بی حرمتی به دو دختر در پارک ائل گلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید