المعز علی: ژاپن می دانست چگونه به ایران گل بزند و پیروز گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مهاجم تیم ملی فوتبال قطر با اشاره به شکست اخیر ایران برابر ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 گفت: ژاپن می دانست چگونه به ایران گل بزند و پیروز گردد.

المعز علی: ژاپن می دانست چگونه به ایران گل بزند و پیروز گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه العرب قطر، العمز علی درباره رسیدن به رکورد گلزنی علی دایی در جام ملت های آسیا گفت: البته به گل هایی که برابر امارات و دیگر تیم ها در این رقابت ها زدم افتخار می کنم اما دستاوردهای فردی برای من مهم نیست. واقعا فقط روی خودم تمرکز نمی کنم. تمامی گل هایی را که تاکنون به ثمر رساندم فراموش می کنم و برای یاری به تیم ملی قطر در رسیدن به پیروزی در بازی با ژاپن کوشش خواهم کرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال قطر و بهترین گلزن جام ملت های آسیا 2019 در رابطه با بازی با ژاپن گفت: ژاپن تیم قدرتمندی است و بازی آسانی نداریم. دیدیم که ژاپنی ها چه سطح فنی از خود در جام ملت های آسیا به ویژه در بازی مرحله نیمه نهایی برابر ایران به نمایش گذاشتند. ایران کنترل بازی را در اختیار داشت اما ژاپنی ها می دانستند چگونه به این تیم گل بزنند و پیروز شوند. ما با بررسی ژاپن تمام جزئیات این تیم را می دانیم. ما به عنوان جنگجویان در جام ملت های آسیا 2019 حضور یافتیم تا طرفداران مان را که نمی توانستند اینجا باشند وادار به حمایت و تشویق کنیم. می دانستیم که آنها با قلب هایشان ما را حمایت می نمایند. امیدوار هستیم همچنان ما را دعا نمایند تا با ادامه این حرکت به قهرمانی جام ملت های آسیا برسیم.

تیم های ملی فوتبال قطر و ژاپن از ساعت 17:30 دقیقه فردا (آدینه - 12 بهمن) در بازی فینال جام ملت های آسیا 2019 به مصاف هم می روند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5044

به "المعز علی: ژاپن می دانست چگونه به ایران گل بزند و پیروز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المعز علی: ژاپن می دانست چگونه به ایران گل بزند و پیروز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید