اهمیت توانمندسازی دریافت کنندگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی نوروزیان درباره اهمیت توانمندسازی دریافت کنندگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت گفت: گروه هدف در زمینه توانمندسازی متفاوت است.

اهمیت توانمندسازی دریافت کنندگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت

البته بحث اصلی توانمندسازی در رابطه با بیمه شدگان مطرح است که باید به بیمه شده گفته گردد چه حقوقی دارد و از طرفی بیمه شده باید بداند چه تکالیفی بر عهده سازمان بیمه سلامت است. وی اضافه نمود: البته در زمینه های دیگری نیز میتوان توانمندسازی انجام داد. به طور مثال اگر در مسیر توانمندسازی بتوان پزشکان را توجیه کرد که مبتنی بر استانداردها تجویز نمایند،بخش زیادی از منابع کنترل می گردد. نوروزیان اظهار کرد: توجه به هر دو گروه دریافت نماینده و ارائه دهنده خدمات سلامت در زمینه حقوق شهروندی اهمیت دارد. اگر پزشک بر اساس استانداردها هزینه ایجاد کند، سازمان بیمه گر میتواند از منابع کشور برای ارائه خدمات به بیمه شده بهتر استفاده کند.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران ضمن اشاره به این مطلب که میز خدمت در ادارات کل بیمه سلامت استانهای سراسر کشور خدمات سازمان را با سرعت و دقت به بیمه شدگان ارائه می کند؛ اذعان داشت: یکی از مصادیق اصلی از موضوع حقوق شهروندی دسترسی آسان و سریع به خدمات است که در این زمینه سازمان بیمه سلامت ایران جزء سازمان های پیشرو است.

به گفته این مقام مسئول با تاکید بر دایر بودن میز خدمت در تمامی ادارات کل بیمه سلامت استانهای کشور متذکر شد: میز خدمت فعال در ادارات کل خدماتی چون: پذیرش اسناد، تایید دارو، بیمه گری و ... را ارائه می دهد که گزارش کسب شده در این راستا نشان از رضایت عملکرد میزخدمت در ادارات کل بیمه سلامت سراسر کشور دارد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2231

به "اهمیت توانمندسازی دریافت کنندگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت توانمندسازی دریافت کنندگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید