برانکو جوان های پرسپولیس را امیدوار کرد: در آینده بیشتر بازی شان می دهم

به گزارش مهسان بلاگ، در بازی های آینده فرصت بیشتری در اختیار جوان ها قرار خواهد گرفت. آنها با پیشرفت خوبی که نموده اند خودشان را به ما تحمیل می نمایند.

برانکو جوان های پرسپولیس را امیدوار کرد: در آینده بیشتر بازی شان می دهم

به گزارش خبرنگاران ، مثل همیشه، برانکو ایوانکوویچ این بار هم سر وقت خود را به نشست خبری رساند اما از آنجا که گفتگوی سرمربی ذوب آهن با خبرنگاران به درازا کشیده بود، مجبور شد بیرون سالن وقت بگذراند که در همان چند دقیقه صحبت های جالبی بین او و خبرنگاران حاضر در سازمان لیگ به وجود آمد.

ماجرا از این قرار است که یکی از خبرنگاران که نمی دانست برانکو در سالن روابط عمومی حضور دارد، ادایش را درآورد که سرمربی پرسپولیس وقتی متوجه شد، به شوخی به او گفت: ای استقلالی! خبرنگار دیگری با استفاده از فرصت جلو آمد و به برانکو ایوانکوویچ که با گوشی تلفن همراهش سرگرم بود، گفت: شما یک میلیون فالوور دارید و طبیعی است که روزی چند ساعت موبایل تان را نگاه می کنید. پاسخی هم که شنید، مثل حرفش شوخی بود: دارم اخبار را نگاه می کنم ببینم در مورد استقلال و ذوب آهن چه نوشته اند.

بعد از این حرفِ برانکو خبرنگار دیگری هم به حرف آمد: در مورد استقلال خبری پیدا نمی کنید چون آنها مدام تمرینات خود را بر روی رسانه ها می بندند. سرمربی پرسپولیس اما او را هم بی پاسخ نگذاشت: حتماً آنها اسرار مهمی آنجا نگه می دارند. پس من هم تمرینات را می بندم که شما نتوانید به تمرینات بیایید.

و بعد که روی صندلی داغ سالن کنفرانس نشست، صحبت هایش درباره بازی با ذوب آهن را این طور آغاز کرد: بازی عقب افتاده ما با ذوب آهن در پیش است، تیمی که با کیفیتی که از آنها می شناسیم، فصل را آغاز ننموده. ذوب آهن تیمی است که به صورت مستمر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و با توجه به اینکه در صندلی اصلی اش قرار نگرفت، تغییراتی روی نیمکتش ایجاد شد و علیرضا منصوریان را که مربی باکیفیتی است، به خدمت گرفت. طبیعی است که ذوب آهن با این نتایج به فکر تغییر کادر فنی بیفتد و سراغ مربی باکیفیت و باتجربه ای چون علیرضا منصوریان برود. مربی ای که در نفت و استقلال عالی کار نموده است. ذوب آهن برای بازی فردا با انگیزه مضاعف به میدان می آید. ضمن اینکه سال جاری مقابل تیم های قدرتمند عملکرد خوبی داشته و قطعاً ما هم بازی سختی خواهیم داشت.

نگرانی بازیکنان و خستگی شان اما لحظه ای پروفسور را رها نمی کند: شرایط تیم ما را می دانید که خستگی تا چه حد به بازیکنان غلبه نموده است. ما برای این بازی هم ماهینی، انصاری، نعمتی و مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما با وجود این مسائل به بقیه نفرات تیمم حداکثر اعتماد و اعتقاد را دارم. همان طور که دیدید آنها مقابل ماشین سازی بار دیگر کیفیت بالای خود را نشان دادند.

یکی از مواردی که در ادامه درباره اش صحبت شد، بازی دادن به جوان ها بود و به ویژه جایگزینی آنها بجای منشا و علیپور که شاید اطمینان از ثبات صندلی شان در عملکرد آنها تاثیر منفی گذاشته باشد.

پرسیدند بهتر نیست مقابل ذوب آهن از بازیکنان جوانی که در بازی با ماشین سازی نشان دادند کیفیت بالایی دارند، استفاده گردد که مرد کروات این طور پاسخ داد: با بخشی از حرف های شما موافقم. بازیکنان جوان ما پیشرفت خوبی داشته اند و عملکرد خیلی خوبی در بازی با ماشین سازی از خود ارائه کردند. بازیکنانی چون طاهرخانی، اسدی و حسین پور فرصت بازی پیدا کردند و شاید فردا احسان حسینی که او هم پیشرفت خوبی داشته است، فرصت بازی پیدا کند. از این بابت خوشحالم اما اعتقادم این است که انتظارات از علیپور و منشا هم بیشتر از چیزی است که می بینیم. البته با نتایجی که این فصل گرفته ایم، سخت می گردد هر یک از بازیکنان اصلی را نیمکت نشین کرد و به جوان ترها فرصت داد. با این حال که در بازی های آینده فرصت بیشتری در اختیار جوان ها قرار خواهد گرفت. آنها با پیشرفت خوبی که نموده اند خودشان را به ما تحمیل می نمایند.

پرسش آخر درباره لیست خرید پرسپولیس بود که برانکو تاکید نمود هنوز هیچ بازیکنی را به باشگاه معرفی ننموده: همچنان در حال تحلیل و بررسی هستیم تا ببینیم چه بازیکنی می تواند در پرسپولیس بازی کند. در خطوط دفاع و حمله قطعاً به بازیکن جدید احتیاج داریم. اما آیا آقای سرمربی لیست مازاد هم دارد؟ او در پاسخ به این پرسش با دست به سرِ خود اشاره نمود و گفت: لیست را ول کنید. لیست اینجا در مغز و فکر من است.

2 - 670

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3303

به "برانکو جوان های پرسپولیس را امیدوار کرد: در آینده بیشتر بازی شان می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو جوان های پرسپولیس را امیدوار کرد: در آینده بیشتر بازی شان می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید