بند دهان بند منچستریونایتد برای ژوزه مورینیو، درآمد هنگفت آقای خاص از کارشناسی جام ملت های آسیا

به گزارش مهسان بلاگ، باشگاه منچستریونایتد سرمربی پرتغالی سابقش را از صحبت درباره اخراجش از این تیم منع نموده است.

بند دهان بند منچستریونایتد برای ژوزه مورینیو، درآمد هنگفت آقای خاص از کارشناسی جام ملت های آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه تایمز انگلیس، باشگاه منچستریونایتد طبق توافقی که با ژوزه مورینیو انجام داده، او را ملزم به سکوت درباره اخراجش از این تیم نموده است. مطابق این توافق مورینیو که ماه گذشته در سومین فصل مربیگری اش در اولدترافورد اخراج شد حق ندارد باره اتفاقاتی که در این تیم برای وی رخ داد با رسانه ها صحبت کند و در غیراینصورت بخشی از غرامت 17 میلیون یورویی که باید از شیاطین سرخ بگیرد را از دست خواهد داد.

این توافق که تایمز از آن به عنوان بند دهان بند یاد نموده است، مورینیو را در شرایطی ملزم به سکوت درباره دوران مربیگری اش در منچستریونایتد می نماید که او اکنون به عنوان کارشناس و مفسر شبکه تلویزیونی beIN sports قطر فعالیت دارد و تریبون خوبی برای اظهارنظر درباره اتفاقاتی که منجر به اخراج وی شد در اختیارش گذاشته شده است.

مورینیو که بعد از اخراجش از منچستریونایتد بیکار است، اکنون بازی های جام ملت های آسیای 2019 امارات را کارشناسی می نماید و بابت کارشناسی هر بازی 67 هزار یورو درآمد کسب می نماید. این رقم اگرچه ناچیز نیست اما با درآمد یک میلیون دلاری که آقای خاص بابت تنها 5 روز کارشناسی اش برای شبکه راشا تودی روسیه در ایام جام جهانی 2018 کسب کرد اختلاف زیادی دارد.

مورینیو طبق توافقی که با منچستریونایتد نموده است حق ندارد درباره سال های حضورش در این تیم به خصوص اتفاقات فصل آخر مربیگری اش در این تیم (مانند درگیری با پل پوگبا) و عواملی که منجر به اخراج او شد صحبت کند. او از زمان اخراجش تا به امروز تنها با یک رسانه (کوریره دامانیای پرتغال) صحبت نموده اما در آن مصاحبه هیچ اشاره ای به اتفاقات این فصل منچستریونایتد نداشت. البته آقای خاص در آن مصاحبه از عملکردش و جام هایی که در این تیم کسب کرد دفاع کرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4573

به "بند دهان بند منچستریونایتد برای ژوزه مورینیو، درآمد هنگفت آقای خاص از کارشناسی جام ملت های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بند دهان بند منچستریونایتد برای ژوزه مورینیو، درآمد هنگفت آقای خاص از کارشناسی جام ملت های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید