بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی کدامند؟

به گزارش مهسان بلاگ، بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی

فصل تابستان و هوای گرمش زمانی عالی برای سفر کردن است به خصوص که مدرسه ها هم تعطیل است و خانواده ها می توانند با خیال راحت چند روزی را از کار و زندگی روزمره دور باشند. در این میان قاره اروپا معمولا آب و هوایی فوق العاده و کمی خنک تر نسبت به بقیه مقاصد دارد. بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی دارای سواحل گرمسیری، قله های ناهموار، روستاهای دیدنی و ساعات بی سرانجام آفتابی هستند. در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا جزایری که یک بار هم شده در فصل تابستان باید به آن ها سفر کنید را به شما معرفی کنیم.

بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی کدامند؟

جزایر ودر در سوئد | Weather Islands, Sweden

هنگامی که صحبت از بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی به میان می آید کم تر کسی به سوئد فکر می کند، اما احتمالا از شنیدن این که در سوئد بیش از 220000 جزیره وجود دارد که هر کدام از آن ها زیبایی های خاص خود را دارند و شما می توانید از میان گزینه های زیادی انتخاب کنید تعجب خواهید کرد.

در این میان پیشنهاد ما جزایر ودر هستنند که بین مردم محلی با نام Väderöarna شناخته می شوند. آن ها در غربی ترین نقطه سوئد قرار دارند. جزایر ودر دارای چشم انداز ها طبیعی خارق العاده و آرامشی بی انتها هستند. از آن جایی که بسیاری از آن ها خالی هستند می توانید از پیاده روی های طولانی، کوه نوردی در دل طبیعت، پیدا کردن صدف در ساحل بی انتها و استراحت کردن عصرگاهی بر روی صخره های ساحلی لذت ببرید. قایق های مسافربری (Ferries) هر روز از Fjällbacka و Hamburgsund از جزیره اصلی که نزدیک گوتنبرگ است مسافران را به این جزایر می برند.

جزیره فلورس در پرتغال | Flores, Portugal

فلورس که در واقع به معنی گل ها می باشد یکی از جزیره های مجمع الجزایر آزور در غرب پرتغال است. آزور شامل نه جزیره آتشفشانی و تعدادی جزیره کوچک و تپه های دریایی می باشد که در حدود 2300 کیلومتر مربع مساحت و حدود 300 هزار نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از دو منطقه خود مختار کشور پرتغال است و مرکز آن شهر بندری پونتاداگاوا واقع در جزیره سائومیگل می باشد. اگر دوست دار طبیعت هستید عاشق جزیره فلورس خواهید شد چرا که دارای دره های عمیق و قله های مرتفع است. فصل تابستان که می گردد سراسر جزیره با صدها هزایر گل ادریس پوشانده می گردد.

می توانید با هواپیما به این جزیره سفر کنید و در آن به قایقرانی، کوهنوردیریال پیاده روی، موج سواری، دیدنی پرندگان و وال ها بپردازید. به طور خلاصه می توان گفت که از اگر بدنبال سواحلی آرام و چشم انداز ها طبیعی زیبا هستید باید فلورس را از میان بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی خود انتخاب کنید.

جزیره آندروس در یونان | Andros, Greece

حتی مشهورترین مجمع الجزایر یونان هم دارای جزایری است که کم تر شناخته شده اند، به عنوان نمونه جزیره آندروس که قسمتی از سیکلدیز است را می توان بهشت روی زمین نامید و فاصله کمی هم تا شبه جزیره آتیک دارد. آب های آن شفاف و درخشان، سواحلش ماسه ای و درخشان و دره های سر سبز دارد. در واقع می توان گفت برای علاقه مندان به کوهنوردی های سبک و پیاده روی در طبیعت آندروس می تواند انتخابی عالی از بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی باشد چرا که دارای شبکه ای از مسیرهای باستانی می باشد. علاوه بر آن ها خانه های صاحبان کشتی ها که در شهر اصلی ساخته شده بسیار دیدنی است.

جزیره پورکرول در فرانسه | Ile de Porquerolles, France

جزیره پورکرول در نزدیکی فرنچ ریوریا بین کن و مارسی قرار گرفته است و یکی از سه جزیره Îles dHyères است. اگر جزیره کوچکی به شمار میرود اما سواحل زیبایی را در شمال خود جای داده است. سواحلی محصور در میان اکلایپتوس و درختان نخل و صخره های سر سخت جنوبی. در این مورد از بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی تنها یک دهکده وجود دارد که تاریخ احداث آن به دهه 1820 میلادی باز می گردد، که مقصدی محبوب برای فرانسوی هایی است که قصد سفری کوتاه همراه دوستان و خانواده را به سواحل ماسه ای و کشف طبیعت پیاده یا با دوچرخه را دارند، می باشد. می توانید در هتل لوکس جزیره اقامت کنید یا برنامه سفری یک روزه به آن را در سفر خود بگنجانید.

جزیره البا در ایتالیا | Elba, Italy

البا یک واحه سبز است. این جزیره به جایی که ناپلئون به آن تبعید شده بود شناخته می گردد و دارای سواحل طلایی، آب های شفاف و صخره های ناهموار است. ما به شدت توصیه می کنیم از قدیمی ترین کارخانه جزیره Tenuta La Chiusa دیدن کنید. این جزیره که سواحل زیبایی نیز دارد امروزه مورد علاقه بسیاری از گردشگران می باشد ، همچنین مسیری در اطراف جزیره برای علاقه مندان به دوچرخه سواری ایجاد شده است تا بتوانند مسیری تکنیکی تر و زیباتر را بپیمایند.

جزایر سیز در اسپانیا | Cies, Spain

سیز مجمع الجزایری هستند که می توان به وسیله فری از ویگو به آن ها دسترسی داشت. آن ها را با نام تاج جواهرنشان گالیسیا می شناسند. این جزایر اغلب به نام گالیسیا کارائیب یا سیشل گالیسیایی نامیده می گردد. شما عاشق سواحل روداس (طولانی ترین ساحل) خواهید شد، جایی که کشتی در طول تابستان بارگیری می کند. علاوه بر سواحل شنی، سیز در میان علاقه مندان به کوهنوردی و دیدنگران پرندگان است. یک کمپینگ و چند رستوران ساده در جزیره وجود دارد. اگر شما در پی سواحل آرام، آرامش و طبیعت به دور از هیاهوی زندگی امروزی هستید سیز می تواند گزینه مناسبی از میان بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی باشد.

جزیره ویس در کرواسی | Vis, Croatia

جزیره ای در اقیانوس آدریاتیک است و تنها یکی از 700 جزیره کشور کرواسی است اما همیشه به عنوان یکی از بهترین های این کشور به آن اشاره می گردد. با پشتوانه توسعه انبوه، ویس توانسته جذابیت های طبیعی خود را حفظ کند. جزیره ای با سواحل رویایی و غذاهای دریایی تازه و خوشمزه که با اینکه تا حدود 30 سال پیش ناشناخته بود اما امروز یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری کرواسی است و می توان آن را یکی از بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی دانست.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 108412

به "بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جزایر اروپایی برای سفرهای تابستانی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید