بیانیه فدراسیون فوتبال: پیشنهاد بازی با آرژانتین منتفی است، امور بین الملل فدراسیون نباید واکنش رسانه ای نشان دهد

به گزارش مهسان بلاگ، فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات پیشنهاد دیدار دوستانه مقابل آرژانتین واکنش نشان داد و گفت آنالیز این پیشنهاد منتفی است.

بیانیه فدراسیون فوتبال: پیشنهاد بازی با آرژانتین منتفی است، امور بین الملل فدراسیون نباید واکنش رسانه ای نشان دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال درباره درخواست بازی ارسالی با آرژانتین بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به این توضیح است:

طی مدت اخیر دو ایمیل از یک شرکت نامعتبر که مسابقات بسیار محدودی را برگزار نموده دریافت و وظیفه فدراسیون این است که اعتبار و اصالت آنها را آنالیز و در نهایت اقدام به پاسخگویی مقتضی کند. همچنین لازم به اعلام است که امور بین الملل فدراسیون به دلیل عدم تأیید اصالت و اعتبار این درخواست نمی بایست واکنش رسانه ای به آن نشان دهد. در سرانجام اعلام می دارد پیشنهاد دریافت گردیده فاقد اعتبار برای تیم ملی فوتبال ایران بوده و فدراسیون نمی تواند منافع برخی شرکت هایی که با این دست اقدامات رسانه ای به دنبال شهرت و ایجاد و تأمین اعتبار خود هستند، اقدامی انجام دهد و در نتیجه موضوع این پیشنهاد از سوی فدراسیون منتفی است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1273

به "بیانیه فدراسیون فوتبال: پیشنهاد بازی با آرژانتین منتفی است، امور بین الملل فدراسیون نباید واکنش رسانه ای نشان دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه فدراسیون فوتبال: پیشنهاد بازی با آرژانتین منتفی است، امور بین الملل فدراسیون نباید واکنش رسانه ای نشان دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید