بیرانوند را می خواهم، جدایی رفیعی و مصلح نظر خودم بود

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون در سرانجام دیدار پرسپولیس و سایپا در جام شهدا و باخت 2 بر صفر به حریف، در جمع خبرنگاران گفت: روی دو اشتباه دو گل از حریف دریافت کردیم. تلاشم این بود تا از نفرات جوان در این مسابقه استفاده کنم.

بیرانوند را می خواهم، جدایی رفیعی و مصلح نظر خودم بود

وی اضافه نمود: امروز تیم اولمان را در زمین نگذاشتم. باید تمام کسانی که تمرین نموده بودند را می دیدم. پرسپولیس قهرمان لیگ بوده و سعی می کنیم این راستا را ادامه بدهیم. باید تمام بازیکنانم را بشناسم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا باید منتظر تصمیم جدید از کالدرون باشیم؟ تاکید نمود: در بازی آدینه تیم اول ما به میدان می رود. اجازه بدهید در این دو بازی بازیکنانم را زیر نظر بگیرم. شما هم باید فرصت بدهید تمام بازیکنانم را ببینم. برخی ها شرایط بازی پیدا نموده اند و برخی ها هم کار دارند. وقتی لیگ آغاز گردد دیگر وقت تست کردن نیست. در درجه اول باید کار شناخت بازیکنان را انجام بدهم.

کالدرون درباره احتمال جدایی بیرانوند و علیپور از پرسپولیس توضیح داد: در اینباره هیچ اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موافق جدایی این بازیکنان هستید؟ اظهار کرد: بیرانوند بهترین دروازه بان آسیا است و معلوم است می خواهم او در تیم بماند.

سرمربی پرسپولیس در مورد شائبه اختلافش با محسن خلیلی به خاطر عدم هماهنگی بازی های تدارکاتی خوب در اردوی ترکیه گفت: مسئله ای با خلیلی نداشتم. این موردی بود که نتوانستیم بازی تدارکاتی داشته باشیم ولی تمام شد و باید کار را جلو ببریم.

کالدرون درباره وضعیت جابجایی پرسپولیس یادآور شد: دو بازیکن در نظر داریم. یک بازیکن آفریقایی و برزیلی مدنظر ما هستند.

وی در مورد جدایی مصلح و سروش رفیعی و اینکه آیا نظر مستقیم خودش بوده است؟ گفت: بله خودم در اینباره تصمیم گرفتم. قوانینی در فوتبال هست که دست و پای تیم را بسته است. برای جذب بازیکن محدودیت داریم. از طرفی کنعانی زادگان و وحید امیری که ملی پوش هستند به تیم اضافه شدند.

سرمربی پرسپولیس درباره سومین بازیکن مازاد پرسپولیس و اینکه چه زمانی نام این بازیکن تعیین می گردد، تاکید نمود: باید با خود بازیکن صحبت کنم. هنوز مهاجمی به تیم اضافه نشده است. در این صورت باید با این بازیکن صحبت کنم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12940

به "بیرانوند را می خواهم، جدایی رفیعی و مصلح نظر خودم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند را می خواهم، جدایی رفیعی و مصلح نظر خودم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید