ترامپ: ورود اوباما به تبلیغات انتخاباتی خبر خوبی است

به گزارش مهسان بلاگ، دونالد ترامپ در اظهاراتی به وارد شدن باراک اوباما به کارزار انتخاباتی در این کشور در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه نوامبر واکنش نشان داده و این اتفاق را یک خبر خوب توصیف کرد.

ترامپ: ورود اوباما به تبلیغات انتخاباتی خبر خوبی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در تجمعی در لاس وگاس گفت: به هر ترتیب او (باراک اوباما) دوباره در حال تبلیغات انتخاباتی است. این خبر خوبی است. زمانی که من کاندیدا شدم، قسم می خورم که به این نتیجه رسیدم اوحتی شدیدتر از هیلاری کلینتون تبلیغات انتخاباتی انجام داد اما در نهایت ما پیروزی بزرگی به دست آوردیم.

این سخنان کنایه آمیز دونالد ترامپ در حالی مطرح می شوند که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا اوایل ماه جاری میلادی در یک سخنرانی در ایلینوی انتقادهای سختی را از عملکرد ترامپ در زمینه های مختلف اعم از برنامه های مالیاتی تا نحوه پاسخ به رخدادهای مرگبار تجمع سال گذشته نژادپرستان سفیدپوست در شارلوتزویل بیان کرد.

این رئیس جمهور سابق همچنین به کالیفرنیا سفر کرد تا از چند کاندیدای کنگره در این ایالت حمایت کند.

اوباما امروز به فیلادلفیا می رود تا در تجمع های انتخاباتی به همراه سناتور دموکرات باب کیسی و فرماندار دموکرات تین ولف حمایت کند.

ترامپ از زمان ترک ریاست جمهوری تاکنون کوشش می کرد تا از کوشش های انتخاباتی پرهیز کند. این اظهارنظرهای ترامپ در تجمعی در نوادا و در حمایت از سناتور جمهوریخواه دین هلر صورت گرفت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1558

به "ترامپ: ورود اوباما به تبلیغات انتخاباتی خبر خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ورود اوباما به تبلیغات انتخاباتی خبر خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید