تصاویر اولین مسافران ایرانی قطار تهران &ndash وان پس از ورود به ترکیه ، قطاری که پس از 8 سال توقف دوباره راه اندازی شد

به گزارش مهسان بلاگ، قطار مسافربری تهران - وان پس از توقفی هشت ساله با 79 مسافر صبح امروز به ایستگاه مذکور در ترکیه رسید.

تصاویر اولین مسافران ایرانی قطار تهران &ndash وان پس از ورود به ترکیه ، قطاری که پس از 8 سال توقف دوباره راه اندازی شد

خبرنگاران: خبرگزاری آناتولی نوشت: فعالیت قطار مسافربری تهران-وان که به علت وقوع زلزله در این استان ترکیه در تاریخ 23 اکتبر و 9 نوامبر 2011 متوقف شده بود بار دیگر شروع شد. این قطار دارای ظرفیت 180 نفر است و دیروز با 79 مسافر ساعت 09:30 از تهران پایتخت ایران حرکت کرد و صبح امروز پس از 21 ساعت به ایستگاه وان در ترکیه رسید.

مهرداد ناصری مدیر بخش گردشگری شرکت راه آهن راژا ضمن ابراز خرسندی از شروع مجدد فعالیت قطار تهران-وان گفت: برنامه حرکت این قطار دو بار در هفته است. این سفرها همچنین ادامه خواهد نمود. این بار با 79 مسافر آمدیم، امیدواریم تعداد آنها افزایش یابد.

وی افزود: با افزایش سفرها همکاری ترکیه و ایران نیز گسترش می یابد. درخواست زیادی برای شروع این سفرها داشتیم. تقاضای سفر در تهران و استان های نزدیک آن بسیار بود. ما نیز به همین دلیل سفرهای موجود تبریز-وان را تغییر و به تهران-وان تبدیل کردیم. درخواست آنها را برآورده و با این شکل یاری به افزایش تعداد مسافران کردیم.

مسافران ایرانی نیز ضمن تشکر بابت راه اندازی این قطار گفتند که سفر دلپذیری داشته اند. قطار مذکور امروز ساعت 21:00 از وان به سمت تهران حرکت خواهد نمود.

فعالیت قطار تبریز-وان در سال 2015 به علت حملات گروه تروریستی پ.ک.ک متوقف شد، اما سال گذشته مجددا شروع به جابجایی مسافر کرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: چمدان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15307

به "تصاویر اولین مسافران ایرانی قطار تهران &ndash وان پس از ورود به ترکیه ، قطاری که پس از 8 سال توقف دوباره راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر اولین مسافران ایرانی قطار تهران &ndash وان پس از ورود به ترکیه ، قطاری که پس از 8 سال توقف دوباره راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید