تعامل موثر مدیران و رسانه ها بسترساز تحقق اهداف شورای اطلاع رسانی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعید فرخی صبح دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی در اراک گفت: شورای اطلاع رسانی باید فضایی برای نظام مند و هدفمند کردن مراوده ها و نحوه اطلاع رسانی درست و تاثیر گذار و دو سویه میان مدیران و خبرنگاران و رسانه ها ایجاد کند.

تعامل موثر مدیران و رسانه ها بسترساز تحقق اهداف شورای اطلاع رسانی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی اضافه نمود: شورای اطلاع رسانی نگاه به این داشته باشد که یک ساز و کار منطقی، نظام مند، هدفمند و معین بین مدیران و رسانه ها ایجاد شود که بتوانند در حوزه اطلاع رسانی جامعه را راضی نمایند.

وی بیان نمود: با این روند و سیستم در کنار بهره مندی از ابزار مدرن روز با همکاری دو سویه میان مدیران و رسانه ها، می توان به یک اطلاع رسانی معقول که هم بتواند رضایتمندی جامعه را حاصل کند و هم در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان موثر باشد، دست یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی اعلام کرد: امروز خبرنگاران و رسانه ها با در اختیار داشتن ابزارهای جدید به راحتی می توانند با مدیران ارتباط برقرار نمایند و همین سرعت در کار ارتباط موجب شده که به سمت اطلاع رسانی و اطلاع گیری سریع پیش روند. مدیران نیز باید با همین سرعت مورد احتیاج رسانه ها، اخبار و اطلاعات را در اسرع وقت در اختیار رسانه ها قرار دهند.

فرخی توضیح داد: امروز سرعت در اطلاع رسانی حرف اول را می زند و مدیران نیز باید به این نکته در اطلاع رسانی حتما دقت داشته باشند، این موضوع بایستی در شورای اطلاع رسانی شکل بگیرد و چکش کاری شود تا یک تعامل منطقی بین مدیران و رسانه ها برقرار شود، قطعا شورای اطلاع رسانی هم این گونه اهداف را دنبال می نماید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2069

به "تعامل موثر مدیران و رسانه ها بسترساز تحقق اهداف شورای اطلاع رسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل موثر مدیران و رسانه ها بسترساز تحقق اهداف شورای اطلاع رسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید