کوشش دوچرخه سواران معلول برای حضور پررنگ در پارالمپیک 2020

به گزارش مهسان بلاگ، رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان و نابینایان و کم بینایان گفت: با توجه به این که دوچرخه سواری معلولان و نابینایان و کم بینایان جزو رشته های اعزامی پارالمپیک 2020 توکیو قرار گرفته کوشش بر این است که تعداد دوچرخه سواران اعزامی خود را از یک نفر به چند نفر افزایش دهیم.

کوشش دوچرخه سواران معلول برای حضور پررنگ در پارالمپیک 2020

فرهاد عصفوری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره وضعیت دوچرخه سواران معلول و نابینا و کم بینا برای شرکت در پارالمپیک 2020 توکیو اظهار کرد: در حال حاضر تنها مهدی محمدی در رشته پیست امتیاز لازم را برای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو کسب نموده و کوشش بر این است با پارالمپیکی شدن این رشته تعداد نفرات اعزامی خود را برخلاف دوره قبل از یک نفر به چند نفر افزایش دهیم.

وی گفت: پیش از این دوچرخه سواری معلولان و نابینایان و کم بینایان به خاطر سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام تنها مدال آوران به پارالمپیک 2020 ، جزو رشته های اعزامی به پارالمپیک نبود اما پس از نشستی که با خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک داشتیم وی قبول کرد که این رشته نیز در جمع رشته های اعزامی قرار بگیرد.

رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان از اعزام تیم دوچرخه سواری به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی اطلاع داد و اضافه نمود: برای این که بتوانیم تعداد نفرات بیشتری را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم شهریورماه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را پیش رو داریم که بعد از این مسابقات نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا معین خواهد شد. البته تیم دوچرخه سواری معلولان چون سهمیه مستقیم برای حضور در پارالمپیک 2020 را کسب ننموده است ورزشکاران با کسب امتیاز لازم می توانند حضور خود را در پارالمپیک مسجل نمایند بنابراین تا الان از بین دوچرخه سواران تنها مهدی محمدی این امتیاز را در پیست کسب نموده و ما امیدواریم با شرکت در قهرمانی آسیا در رشته جاده نیز بتوانیم امتیاز ورودی را کسب کنیم.

عصفوری در سرانجام پیرامون این پرسش که آیا دوچرخه سواران نابینا و کم بینا همچنان با مشکل تجهیزات روبرو هستند، گفت: متاسفانه دوچرخه های نابینایان و کم بینایان که اکثر آنها قدیمی است در اختیار هیات های استانی نابینایان و کم بینایان است و برای دعوت به اردو دوچرخه سواران باید دوچرخه های خود را از هیات های استانی تحویل بگیرند که این مساله تا حدودی شرایط را برای ما سخت می نماید. هر چند قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال تهیه دوچرخه های دو نفره مدرن و استاندارد برای نابینایان و کم بینایان است اما تهیه آن تا حدودی سخت است. به هر صورت امیدوارم در این دوره با تعداد دوچرخه سوارن بیشتری در توکیو حضور پیدا کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13542

به "کوشش دوچرخه سواران معلول برای حضور پررنگ در پارالمپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دوچرخه سواران معلول برای حضور پررنگ در پارالمپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید