توسعه پایدار روستایی مهمترین راهبرد در شهرستان دیواندره است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جعفر توان ظهر امروز در مراسم روز روستا با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات دقیق و مدونی برای توسعه عمران و زیرساخت های روستاهای شهرستان اجرا شده است، اظهارداشت: روستا مکانی است که با زحمت، کوشش و همت عجین شده و در آنجا فارغ از جنس، سن و سال کار فی النفسه دارای ارزش است.

توسعه پایدار روستایی مهمترین راهبرد در شهرستان دیواندره است

وی اضافه کرد: در حدود 60 درصد جمعیت شهرستان دیواندره در مناطق روستایی سکونت دارند و اشتغال، اقتصاد و معیشت غالب مردم شهرهای دیواندره و زرینه نیز مربوط به بخش کشاورزی است.

فرماندار شهرستان دیواندره ادامه داد: ارتقاء و توسعه شاخص های بخش کشاورزی و دامپروری نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار روستایی شهرستان خواهد داشت.

توان به تسهیلات اشتغال پایدار روستایی اشاره نمود و یادآور شد: در امسال 217 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در شهرستان پرداخت شده است و کمیته پالایش شهرستان بر اجرای این طرحها نظارت مستمر دارد.

وی شاخص راه روستایی شهرستان را 62 درصد بیان نمود و بیان نمود: در سال گذشته 33 کیلومتر راه روستایی آسفالت شد که معادل یک چهارم آسفالت راه روستایی استان بود.

فرماندار شهرستان دیواندره به طرح هادی روستایی اشاره نمود و گفت: طرح هادی پنج روستای شهرستان به صورت 100 درصدی تکمیل و شش روستای دیگر نیز در حال انجام است که تا خاتمه مهر ماه به اتمام خواهد رسید.

توان در ادامه از آسفالت 13 هزار متر مربع معابر روستای قلعه روتله و کلنگ زنی سالن ورزشی این روستا در مهر ماه جاری خبرداد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2122

به "توسعه پایدار روستایی مهمترین راهبرد در شهرستان دیواندره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه پایدار روستایی مهمترین راهبرد در شهرستان دیواندره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید