تکسیرا: تساوی مقابل صنعت نفت را در بازی های آینده جبران می کنیم، داور پنالتی ما را نگرفت

به گزارش مهسان بلاگ، میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد داور پنالتی این تیم را در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نادیده گرفته است.

تکسیرا: تساوی مقابل صنعت نفت را در بازی های آینده جبران می کنیم، داور پنالتی ما را نگرفت

به گزارش خبرنگاران از آبادان، میگوئل تکسیرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: همان طور که پیش بینی می کردیم بازی سختی بود. ما بازی را در نیمه اول خوب آغاز کردیم و یکی دو موقعیت هم به وجود آوردیم. سعی کردیم بازی را از چپ به راست و از راست به چپ بگردانیم.

وی ادامه داد: یک صحنه هم در داخل محوطه جریمه اشتباه داوری صورت گرفت و پنالتی بود. در نیمه دوم نیز صنعت نفت خوب کار را آغاز کرد. در این بازی کمی هم آفتاب دروازه بان ما را اذیت می کرد و کار برای مان سخت شده بود، اما 10، 15 دقیقه کوشش کردیم و توانستیم روند بازی را برگردانیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بعد از تعویضی که انجام دادیم توانستیم بهتر کار نموده و از جلو پرس کنیم. چند ضربه ایستگاهی داشتیم که خطرناک هم بودند. یک اتفاق هم در محوطه جریمه افتاد که توپ به دست بازیکن حریف خورد و فکر می کنم پنالتی بود. دو صحنه خطرناک نیز تیم صنعت نفت داشت و یک شوت هم کریمی داشت که می توانست تبدیل به گل گردد. در لحظات پایانی بازی هم موقعیتی داشتیم که فکر می کنم آفساید نبود، اما به نظرم داور کنار هم داور خوبی است، چون یکی از شاگردان خوب علیرضا فغانی است. نمی گردد چیزی به او گفت، چون یاری علیرضا فغانی بود، اما داور خوب قضاوت کرد. به غیر از چند اشتباه کوچک، همه چیز خوب بود. به نظرم از نظر تاکتیکی دو تیم خوب کار کردند و ما هم سعی می کنیم در بازی های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

تکسیرا در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا امیر قلعه نویی به استفاده از محسن مسلمان در این بازی اعتقاد نداشت، گفت: ما بیش از 20 بازیکن داریم. به همه آنها اعتقاد داریم، اما بازی به بازی استفاده می شوند. ما به تمام بازیکنان اعتقاد داریم که بازی به بازی برای ما به میدان می روند.

خبرنگاری در مورد درگیری لفظی امیر قلعه نویی با یکی از لیدرها پیش از آغاز بازی سؤال پرسید که مدیر رسانه ای سپاهان گفت: چنین چیزی نبوده است. آقای قلعه نویی در این بازی محروم بود و کنار زمین هم حضور نداشت. او بالا نشسته بود و با کسی هم درگیری نداشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5236

به "تکسیرا: تساوی مقابل صنعت نفت را در بازی های آینده جبران می کنیم، داور پنالتی ما را نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکسیرا: تساوی مقابل صنعت نفت را در بازی های آینده جبران می کنیم، داور پنالتی ما را نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید