تکمیل جهت دسترسی به تفرجگاه اندبیل نیازمند 10میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش مهسان بلاگ، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تکمیل راستا دسترسی به تفرجگاه اندبیل خلخال واقع در جنوب استان اردبیل نیازمند 10میلیارد ریال اعتبار است.

تکمیل جهت دسترسی به تفرجگاه اندبیل نیازمند 10میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ناصر محمودی پنجشنبه 18 مرداد 97 با اعلام این خبر توضیح داد: عملیات زیرسازی و سنگ فرش راستا دسترسی به تفرجگاه اندبیل از سال گذشته شروع شده است.

او اضافه نمود: تاکنون برای زیرسازی و سنگ فرش راستا دسترسی دو میلیارد و 450 میلیون ریال هزینه شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید نمود: روستای اندبیل در سه کیلومتری شهرستان خلخال واقع شده و یکی از روستاهای هدف گردشگری محسوب می گردد.

به گفته محمودی تفرجگاه اندبیل که بیشتر به چشمه میر عدیل و به گویش محلی به بیلدیر بولاغی نیز معروف است در پنج کیلومتری شرق مرکز شهرستان خلخال در محدوده روستای اندبیل واقع شده است.

او افزود: همه ساله در فصول مختلف سال خیل عظیمی از گردشگران به این منطقه سفر می نمایند و به منظور تسهیل سفرها اجرای راه دسترسی در دستور کار قرار گرفته است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14727

به "تکمیل جهت دسترسی به تفرجگاه اندبیل نیازمند 10میلیارد ریال اعتبار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل جهت دسترسی به تفرجگاه اندبیل نیازمند 10میلیارد ریال اعتبار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید