حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدجواد ساداتی نژاد شامگاه آدینه در آستان علی بن محمد باقر (ع) ضمن اشاره به وضعیت اسفناک ایران تا قبل از انقلاب اسلامی گفت: کشوری همچون مصر نیز در آن موقع وضعیتی مشابه ایران و البته بهتر از کشور ما داشت، اکنون بعد از چهل سال ایران در حوزه های مختلف جزو 10 کشور اول دنیا است در حالی که بسیاری از مردم کشور مصر در قبرستان ها می خوابند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می نماید

وی ضمن دعوت از مردم به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اضافه نمود: مردم ایران در 22 بهمن به ترامپ تازه به دوران رسیده نشان می دهند که هیچ کس نمی تواند تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه همواره سعی داشتیم تا حرکت ما در راستای رفع مسائل اولویت دار شهرستان کاشان باشد، ابراز داشت: رفع مسائل آب از اولویت های منطقه اردهال بود که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده رفع شد.

وی ضمن اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص جاده حرم تا حرم (از حرم امامزاده علی بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال به مسجد مقدس جمکران) گفت: ساخت جاده حرم تا حرم وظیفه مسئولان است تا منطقه اردهال کاشان از بن بست خارج گردد.

ساداتی گفت: به همین دلیل محور دوم پل راوند با حضور وزیر راه در کاشان تاییدیه گرفت و روند قانونی ساخت و تخصیص اعتبار آن در حال پیگیری است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5329

به "حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید