خرید میوه وتره بار با تلفن همراه

به گزارش مهسان بلاگ، امکان خرید وسایل از میادین میوه و تره بار منطقه 2 بدون ارائه کارت بانکی یا وجه نقد برای شهروندان فراهم می گردد.

خرید میوه وتره بار با تلفن همراه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه 2 با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت گسترده منطقه در هوشمندسازی خدمات عمومی به شهروندان و با همکاری مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار شهر تهران، برنامه ریزی شد در این میادین از کد کیو آر استفاده گردد. سید امیر ناصر هراتی اضافه نمود: با استفاده از کد کیو آر شهروندان نیازی به پرداخت بهای وسایل خریداری شده با کارت بانکی یا نقد را نخواهند داشت و می توانند با نصب اپلیکیشن روی تلفن همراه، الکترونیکی خرید نمایند.

او بابیان اینکه در تکه دوم پایتخت 22 میدان میوه و تره بار وجود دارد گفت: گام نخست اجرای طرح به زودی از میدان های بزرگ مانند صادقیه آغاز می گردد. همزمان با این طرح، موضوع زیباسازی میدان ها هم مورد توجه قرار می گیرد و از این پس تره بارهایی که سازه داربستی دارند، جمع آوری و به جای آن از سازه های پیش ساخته استفاده می گردد. هراتی درباره گسترش میادین میوه و تره بار منطقه 2 هم گفت: اکنون در 16 محله از مجموع 21 محله منطقه میدان یا بازار میوه و تره بار وجود دارد و با هماهنگی سازمان میادین پیش بینی شده بر تعداد این مراکز اضافه نموده گردد تا هر محله یک بازار داشته باشد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5631

به "خرید میوه وتره بار با تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید میوه وتره بار با تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید