دغدغه تامین کاغذ برای ناشران آموزشی آنالیز شد

به گزارش مهسان بلاگ، جمعی از اعضا و هیات مدیره انجمن ناشران آموزشی محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و درباره دغدغه ها و مسائل ناشران این حوزه در تامین کاغذ بحث و مصاحبه کردند

دغدغه تامین کاغذ برای ناشران آموزشی آنالیز شد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، امین آصفی، بازرس انجمن ناشران آموزشی با اعلام این خبرگفت: محمدرضا سالکی رییس هیات مدیره به همراه جمعی از ناشران آموزشی با محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایوب دهقانکار، مشاور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

وی اضافه کرد: در این دیدار ناشران آموزشی به طرح مسائل خود در حوزه کاغذ پرداختند و مطرح نمودند که سهمیه کاغذی که یک مرتبه به همه ناشران تعلق گرفت بخش بسیار کوچکی از آن به ناشران آموزشی رسید.آصفی با اشاره به زمزمه های مبنی بر عدم شمول ناشران آموزشی برای دریافت کاغذ با ارز دولتی، گفت: در این دیدار همچنین مطرح شد که طرح های حمایتی دیگر مانند خرید کتاب، طرح های فصلی خرید کتاب و ... نیز هیچ کدام شامل ناشران آموزشی نمی گردد.وی تاکید نمود: در این نشست ناشران مطرح نمودند سهمیه ای که به ناشران آموزشی داده شده کمتر از یک صدم درصد فراوریات ناشران آموزشی بوده و بسیار محدود است و اختصاص صحیحی نبوده است و اگرچه تعدادی از ناشران کاغذ ها را فروختند اما ناشران آموزشی همان مقدار کم را هم در فراوری کتاب استفاده کردند .

آصفی با اشاره به تعدیل نیرو و کوچک شدن مجموعه ناشران آموزشی در ماه های اخیر، گفت: این موضوع در حالی رخ می دهد که بخش عمده ناشران آموزشی به کیفیت آموزشی و توسعه عدالت آموزش یاری می نمایند و حتی به کوچکترین روستاها امکانات آموزشی می رسانند.

بازرس انجمن ناشران آموزشی همچنین به سخنان معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار اشاره نمود و یادآور شد: دکتر جوادی نیز در این دیدار مطرح نمود که اصل ایده این بود که کاغذ به ناشران آموزشی تعلق نگیرد اما این موضوع حذف شده و قرار است بخشی از کاغذ سهمیه ای به ناشران آموزشی داده گردد ولی به ناشرانی که کتاب های آن ها بار تست یا کنکوری نداشته باشد و این موضوع به زودی آنالیز خواهد شد.

آصفی تاکید نمود: وی در این دیدار به رویکرد در حال تغییر و مثبت ناشران آموزشی اشاره نمود و عنوان داشت که ناشران آموزشی اقتصاد نشر و اشتغال زایی خوبی دارند.دیدار اعضا و هیات مدیره انجمن ناشران آموزشی با محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 23 مرداد) در سالن جلسات معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

منبع : ایبنا

بازگشت به صفحه رسانه ها

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15256

به "دغدغه تامین کاغذ برای ناشران آموزشی آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه تامین کاغذ برای ناشران آموزشی آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید