دو کاراته کای قم به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شدند

به گزارش مهسان بلاگ، مرتضی نعمتی در وزن 52- نوجوانان و حمیدرضا نجاتی در وزن 76- جوانان در قالب تیم ملی راهی مسابقات آسیایی اندونزی شدند.

دو کاراته کای قم به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شدند

به گزارش خبرنگاران از قم، اردوی آماده سازی تیم ملی پنچاک سیلات مردان کشور پیش از اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی استان قم و در یک دوره زمانی هشت روزه برگزار می گردد.

این اردو درحالی که 15 نفراز مردان برتر رزمی کار کشورمان در آن حضور دارند علی کریمی، عبدالله صالحی نیا و قاسم مهدوی از ورزشکارانی هستند که به نمایندگی از استان قم در این اردو تمرینات خود را پیگیری می نمایند.

حضور دو نماینده قم در اردوی تیم ملی فوتسال

اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتسال کم توان ذهنی با حضور دو ورزشکار از قم در روزهای سوم تا ششم آذرماه در تهران برگزار خواهد شد.

مرحله گزینشی و استعدادیابی تیم ملی فوتسال کم توان ذهنی ID جانبازان و معلولان در روزهای سوم تا ششم آذرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد و این در حالی است که در بین اسامی دعوت شده نام دو تن از ورزشکاران استان قم نیز به چشم می خورد.

مهدی مولایاری به همراه محمد عباسی دو تن از ورزشکاران هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان قم هستند که از سوی کادر مربیان تیم ملی فوتسال کم توان ذهنی کشور فراخوانده شده و در این اردو حضور خواهند شد.

دوره داوری درجه 3 کشوری پومسه در استان قم برگزار گردید

دوره داوری درجه 3 پومسه در بخش مردان با حضور 37 نفر متقاضی از سراسر کشور به میزبانی هیئت تکواندو استان قم در خانه تکواندو شهیدان برج علی زاده برگزار گردید.

در این دوره شرکت نمایندگانی از استان های قـم، تهران، اصفهان، گیلان، البرز، همدان، لرستان، مازندران به مدت 4 روز زیر نظر ابوالقاسم حسن زاده مدرس و داور بین المللی فدراسیون تکواندو به فراگیری و بازآموزی قوانین داوری پرداخته و در انتها با برگزاری آزمون کتبی و عملی، شرکت نمایندگان ارزیابی شدند.

مدیریت دوره بر عهده هادی نادری بود و حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان و محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی استان قم از این دوره آموزشی بازدید کردند.

اعزام دو کاراته کای قم به رقابت های قهرمانی آسیا

مرتضی نعمتی در وزن 52-نوجوانان و حمیدرضا نجاتی در وزن 76-جوانان در قالب تیم ملی راهی مسابقات آسیایی اندونزی شدند.

مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در شهر ماکاسر اندونزی و از تاریخ 5 تا 7 آذرماه برگزار خواهد شد.

pariha.com: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

malayro.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20957

به "دو کاراته کای قم به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو کاراته کای قم به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید