رئیس فدراسیون دنیای: ایران از مهم ترین اعضای خانواده تکواندوی دنیا است

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس فدراسیون دنیای تکواندو گفت: تکواندوی ایران از بهترین فدراسیون های زیرمجموعه ما است و از مهم ترین اعضای خانواده تکواندو در دنیا به شمار می آید.

رئیس فدراسیون دنیای: ایران از مهم ترین اعضای خانواده تکواندوی دنیا است

به گزارش خبرنگاران، سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون دنیای در آسیا (G2) با حضور 361 تکواندوکار از 22 کشور در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش شروع و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

دکتر چو، رئیس فدراسیون دنیای تکواندو در مراسم افتتاحیه این رقابت ها گفت: فدراسیون دنیای در سال 1973 تأسیس شد و آن موقع تنها 16 عضو داشت. ایران از سال 1975 به عضویت فدراسیون دنیای تکواندو درآمده و از آن موقع تاکنون یکی از بهترین فدراسیون های زیرمجموعه ما است و از مهم ترین اعضای خانواده تکواندوی دنیا به شمار می آید.

وی اضافه کرد: روز 4 سپتامبر سال 1994 کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفت تا تکواندو در بازی های المپیک حضور پیدا کند و اکنون به بیست و پنجمین سالگرد آن نزدیک می شویم. از المپیک سیدنی تاکنون تکواندو همیشه در حال پیشرفت است و در المپیک 2012 - لندن نیز برای نخستین بار سیستم های الکترونیکی و ویدئو چک را معرفی کردیم و کوشش خود را به کار گرفتیم تا رقابت های تکواندو همیشه عادلانه تر برگزار گردد.

دکتر چو توضیح داد: در این دوره نه تنها تکواندو بلکه پاراتکواندو نیز به بازی های المپیک اضافه شده است. همچنین ما در فدراسیون دنیای سعی کردیم از تکنولوژی چهاربُعدی استفاده نموده و در مسابقات دوربین ها 360 درجه شیاپ چانگ ها را نشان دهد تا دیگر نقطه کوری وجود نداشته باشد و همه چیز در کمال عدالت پیگیری گردد.

رئیس فدراسیون دنیای تکواندو با اشاره به رقابت های دنیای گفت: همان طور که می دانید در سال 2019 یکی از بزرگ ترین رویدادهای تکواندو یعنی مسابقات قهرمانی دنیا را در پیش داریم که این خبر بسیار خوب و بزرگی برای خانواده تکواندو است.

وی اعلام نمود: توسط این رشته پرافتخار به پناهجویان و آوارگان که در معرض خطرات قرار دارند؛ پناه می دهیم چرا که تکواندو سعی می نماید در راستای صلح دنیای گام بردارد.

رئیس فدراسیون دنیای در سرانجام گفت: در نهایت تشکر ویژه دارم از ایران، رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و سیدمحمد پولادگر که یکی از مهم ترین اعضای خانواده تکواندو است.

pariha.com: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

malayro.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6175

به "رئیس فدراسیون دنیای: ایران از مهم ترین اعضای خانواده تکواندوی دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون دنیای: ایران از مهم ترین اعضای خانواده تکواندوی دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید