رهبری برنامه های راهنمایی تحصیلی بر عهده روابط عمومی دانشگاه است

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تأکید کرد: رهبری برنامه های راهنمایی تحصیلی در چارچوب برنامه ریزی، سازمان دهی و نظارت دقیق بر اجرای برنامه ها بر عهده روابط عمومی واحدهای دانشگاهی است.

رهبری برنامه های راهنمایی تحصیلی بر عهده روابط عمومی دانشگاه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از سمنان، عبدالله خالصی دوست صبح امروز در جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رؤسای واحدها، مدیران روابط عمومی و رئیس شورای اداری و اقتصادی این دانشگاه برگزار گردید از کوشش های شبانه روزی روابط عمومی ها در فرایند مقابله با کرونا و برگزاری کلاس های مجازی قدردانی و اظهار کرد: روابط عمومی چشم و پیشانی کار دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان راهنمایی تحصیلی را بخش مهمی از فرآیند کاری دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کرد و اضافه نمود: این دانشگاه به عنوان دانشگاهی مردمی یکی از بزرگ ترین دستاوردهای علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که باید در معرفی درست آن به جامعه با بهره گیری از روش های اصولی و علمی اهتمام ویژه داشت.

خالصی دوست با تأکید بر اینکه رهبری برنامه های راهنمایی تحصیلی در چارچوب برنامه ریزی، سازمان دهی و نظارت دقیق بر اجرای برنامه ها بر عهده روابط عمومی هاست، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک کل واحد است و به عنوان یک شبکه دانشگاهی معتبر در داخل و خارج از مرزها باید دارای برنامه تبلیغاتی قوی و درخور شأن باشد.

رئیس شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان فعالیت های تبلیغاتی دانشگاه را مهم و ضروری دانست و با تأکید بر لزوم استمرار این فعالیت ها در طول سال توضیح داد: استان سمنان به عنوان یکی از کم جمعیت ترین استان های کشور با دارا بودن 64 دانشگاه و مرکز آموزش عالی در صدر لیست بالاترین نسبت دانشجو به جمعیت واقع شده است که نشان از کیفیت بالای علمی و رقابت تنگاتنگ در جذب و پذیرش دانشجو در این استان است.

دانشجو بهترین مبلغ است

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده، کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی را ازجمله مهم ترین نوع تبلیغ و اثرگذار در قانع کردن افکار عمومی دانست و اعلام کرد که بهترین تبلیغ از زبان دانشجوی راضی شنیده می گردد.

مصطفی فیض با توجه به آمار جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه های مختلف توضیح داد: در فضای رقابتی موجود، دانشگاه آزاد اسلامی با پشتوانه بزرگ مردمی، قریب به 40سال تجربه و بالندگی، دارابودن اعضای هیئت علمی توانمند و نیروی انسانی مجرب و کارآزموده، برنامه های علمی، فرهنگی و دانشجویی کیفی و امکانات و تجهیزات کافی و مدرن به عنوان دانشگاهی پیشرو و معتبر در مقیاس ملی و بین المللی مطرح است.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با توجه به حساسیت زمانی و اهمیت توجه به موضوع راهنمایی تحصیلی در امسال بر هماهنگی واحدها در اتخاذ استراتژی تبلیغاتی همگن و بهره گیری از تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی تأثیرگذار در تبلیغات محیطی و مجازی در سایه هماهنگی و همکاری تمام حوزه ها تأکید کرد.

رؤسای واحدهای گرمسار و دامغان نیز در سخنانی با تأکید بر نقش موثر روابط عمومی در پیشبرد اهداف تبلیغاتی خواهان اجرای دقیق برنامه های راهنمایی تحصیلی شدند.

محمدرضا شهاب به عنوان رئیس شورای توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم با بیان دیدگاه های خود بر لزوم حمایت از فعالیت های تبلیغاتی دانشگاه در چارچوب بخشنامه راهنمایی تحصیلی و رعایت قوانین تأکید کرد.

در ادامه این جلسه مدیران روابط عمومی واحدها و مراکز استان سمنان به بیان دیدگاه های خود پرداخته و با تأکید بر ضرورت پشتیبانی به موقع اقتصادی و هماهنگی تمام حوزه ها با روابط عمومی، مواردی ازجمله انعطاف پذیری در اجرای قوانین و رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای در تبلیغات، رعایت محدوده فیزیکی و اجتناب از تداخل تبلیغات واحدها در شهرستان ها، امکان معرفی رشته های اختصاصی واحدها برای علاقه مندان در شهرستان های استان، انجام تبلیغات یکپارچه استانی به وسیله شبکه سیمای استان و بهره گیری از تجربیات پیروز واحدهای دانشگاهی را مورد تأکید قرار دادند.

4117/4062/

مجله ابوذریون: نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

عکسفا: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55058

به "رهبری برنامه های راهنمایی تحصیلی بر عهده روابط عمومی دانشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبری برنامه های راهنمایی تحصیلی بر عهده روابط عمومی دانشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید