رونمایی از بازی ستاره جدید سرخ

به گزارش مهسان بلاگ، شاگردان برانکو کارشان را برای آماده سازی تیم برای رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر، از تهران و تقریبا از ده روز پیش استارت زدند و با یک برنامه ریزی خوب بعداز چند روز تمرینات در تهران، راهی قطر شدند تا در یک شرایط عالی و با امکانات مناسب تمرینات پرفشاری را پشت سر بگذارند. این برنامه ریزی خوب باشگاه و کادر فنی پرسپولیس باعث شد که علاوه بر استفاده بازیکنان از شرایط آب و هوایی خوب و امکانات مناسب کمپ اسپایر، این تیم بتواند در کنار سایر تیم های مطرح حاضر در این کشور، تمرینات بسیار خوبی را داشته باشد. حضور در قطر و همزمانی حضور سرخ پوشان در قطر با حضور بعضی تیم های اروپایی باعث شد تا دست پرسپولیسی برای برگزاری بازیهای تدارکاتی نیز باز باشد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ بر همین اساس به عنوان اولین بازی تدارکاتی خود در قطر به مصاف تیم یوپن بلژیک خواهد رفت. این بازی روز یکشنبه در ساعت 17 به وقت محلی در کمپ اسپایر برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد بازی سرخ پوشان مقابل این تیم بلژیکی سخت خواهد بود. بازی با این تیم بلژیکی تفاوت محسوسی با بازیهای قبلی پرسپولیس و حتی بازیهای آینده این تیم چه بازی های تدارکاتی و چه بازیهای رسمی خواهد داشت.

رونمایی از بازی ستاره جدید سرخ

بازی با یوپن بلژیک اولین بازی سرخ پوشان بعداز تغییرات و جذب بازیکنان جدید خواهد بود. هر چند سرخ پوشان، بازی بازیکنانی مثل سروش رفیعی ، عالیشاه و ... را قبلا نیز در این تیم دیده اند، اما بعضی بازیکنان برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهند رفت. از طرف دیگر بعداز حاشیه سازی های فراوان، مهاجم جدید پرسپولیس چند روزی است که در کنار سرخ پوشان در حال تمرین است و به احتمال زیاد برانکو از ماریو بودیمیر در اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس استفاده خواهد نمود و به نوعی این بازی رونمای از ستاره جدید پرسپولیس خواهد بود.

یوپن بلژیک، در سال 1945 تاسیس شده و ظرفیت استادیوم خانگی اش حدود 9 هزار نفر است. این تیم در فصل گذشته رقابت های لیگ بلژیک و در جدول 16 تیمی با 27 امتیاز در رده پانزدهم نهاده شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مشلان به دسته پایین تر سقوط نکرد. از 26 بازیکن این تیم، تنها 6 بازیکن بلژیکی هستند و بیشتر نفرات هم از تیم های آفریقایی تشکیل شده است. یوپن در این فصل از رقابت ها هم اوضاع چندان خوبی ندارد. مرتضی پورعلی گنجی بازیکن ملی پوش ایرانی تیم یوپن به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در جام ملت های آسیا در این بازی حضور نخواهد داشت.

11

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4510

به "رونمایی از بازی ستاره جدید سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از بازی ستاره جدید سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید