سازمان ورزش سوله بحران را تخلیه نمی کند

به گزارش مهسان بلاگ، بعد از زمین لرزه بیست و نهم آذر سال 96 پایتخت، یکی از مصوبات شورای شهر، تخلیه سوله های بحران در مناطق مختلف تهران از جمله منطقه 21 بود که اغلب به مکان ورزشی تغییر کاربری داده اند.

سازمان ورزش سوله بحران را تخلیه نمی کند

این منطقه، 3 سوله بحران داردکه یک سوله چند منظوره هم در ناحیه 2 و شهرک استقلال که همچنان در اختیار سازمان ورزش شهرداری است و به عنوان پایگاه ورزشی بانوان از آن استفاده می گردد! هادی اسماعیلی دبیر ستاد بحران منطقه می گوید: حدود 12 سال قبل که منطقه سالن ورزشی ویژه بانوان نداشت، قرار شد بخشی از سوله بحران شهرک استقلال به این موضوع اختصاص پیدا کند و سالن آن از ساعت 8 تا 13 در اختیار سازمان ورزش باشد، اما رفته رفته خلف وعده کردند و کل فضای سوله بحران اشغال شد. 10 سال از آن موقع می گذرد و با اینکه شورای شهر هم مصوب نموده و شهردار تهران هم دستور داده تا تمام سوله های بحران تحویل ستاد بحران مناطق گردد، سازمان ورزش از انجام این کار سرباز می زند.

ما حتی اگر همین امروز سوله بحران شهرک استقلال را پس بگیریم، با توجه به مستهلک شدن آن در طول سال های گذشته احتیاج به برطرف نواقص و بازسازی دارد و از طرف دیگر باید به وسایل امداد و نجات مجهز گردد که اینها خودش زمانبر است. بر اساس بند ب ماده 63 برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران، هر ناحیه باید یک سوله بحران داشته باشد، اما سوله ناحیه 2 در بلوار عبیدی شهرک استقلال اشغال شده که غیر از بحث بهره برداری و درآمدزایی دلیل دیگری نمی تواند داشته باشد. محمد شمس آبادی رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه21 می گوید: در منطقه سوله چند منظوره برای ورزش بانوان نداریم و در صورت تخلیه کردن سوله بحران جایگزینی برای آن وجود ندارد. مشکل شهرداری هم این است که زمین مناسبی برای ساخت سوله ورزشی بانوان موجود نیست.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13891

به "سازمان ورزش سوله بحران را تخلیه نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ورزش سوله بحران را تخلیه نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید