صدور مجوز مؤسسات گردشگری و سامان دهی راهنمایان محلی در شوشتر پیگیری می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، در جلسهای که با حضور سرپرست معاونت گردشگری ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در هتل سنتی طبیب شوشتر برگزار گردید، نقطهنظرات فعالان گردشگری این شهرستان شنیده و راهکارهای پیشنهادی آنها آنالیز شد.

صدور مجوز مؤسسات گردشگری و سامان دهی راهنمایان محلی در شوشتر پیگیری می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، پیمان نبهانی سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل، در این جلسه گفت: شوشتر به دلیل واقع شدن در یکی از رئوس مثلث طلایی خوزستان و نیز به دلیل دارا بودن پایگاه جهانی و همچنین وجود بافت باارزش تاریخی و نیز تکبناهای ارزشمند، در کنار جاذبههای طبیعی، به مقصدی برای گردشگران ورودی به استان تبدیل شده است.

او اضافه کرد: تنوع قومی شهرستان شوشتر، وجود تجارب موفق قبلی در زمینه گردشگری، وجود زیرساختهای مناسب و همچنین دیدگاه مثبت مردم ساکن در شهر و ... از جمله عواملی هستند که مشوق سرمایهگذاری در شهرستان شوشتر محسوب می شوند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان خوزستان توضیح داد: مسئولیت پیشرفت هر شهری در وهله نخست بر عهده فرزندان آن شهر است و باید برای رونق گردشگری از وجود داوطلبانه تحصیلکردگان و اساتید این رشته که اهل شوشتر هستند استفاده کرد و با انتقال تجارب پیشکسوتان به نسل جوان فعالان گردشگری، فرهنگسازی لازم را انجام داد.

نبهانی اعلام نمود: آنالیز مسائل فعالان گردشگری در کارگروههای تخصصی استان و الزام دستگاههای ذیربط به اعمال تخفیفات مصرح در قانون و همچنین صدور مجوز تأسیس مؤسسات آموزش گردشگری در شوشتر و ساماندهی راهنمایان محلی، از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفتهاند و پیگیری لازم به منظور تحقق آنها به عمل خواهد آمد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3659

به "صدور مجوز مؤسسات گردشگری و سامان دهی راهنمایان محلی در شوشتر پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز مؤسسات گردشگری و سامان دهی راهنمایان محلی در شوشتر پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید