ضافت ناهار برای تیم ساحلی، شما قهرمانان ملی هستید

به گزارش مهسان بلاگ، شیوه درگیری های داخل زمین و بطورکلی بازی در داخل ماسه بسیار سخت است اما شما همواره نام ایران را هرکجا که رفته اید در صدر اسامی قرار داده اید.

ضافت ناهار برای تیم ساحلی، شما قهرمانان ملی هستید

به گزارش خبرنگاران ،سرکنسولگری ایران بعد از قهرمانی تیم ساحلی ضیافت ناهاری برای این تیم ترتریب داد که حشمت مهاجرانی نیز در این ضافت حضور داشت.

مهاجرانی خطاب اعضای تیم ساحلی گفت:فوتبال ساحلی در چند سال اخیر افتخارات بیشماری رقم زده اما متاسفانه رسانه ها آنطور که باید آن نپرداخته اند.این درحالی است که شیوه درگیری های داخل زمین و بطورکلی بازی در داخل ماسه بسیار سخت است اما شما همواره نام ایران را هرکجا که رفته اید در صدر اسامی قرار داده اید.

همچنین بهرامی سرکنسول ایران نیز ضمن تبریک به کادرمدیریتی ، فنی و بازیکنان گفت:اینکه پرچم ایران را با چنین نمایش بی نقصی به اهتزاز درآرودید احساس غرور می کنیم.شخصا تمام بازی های شما را دنبال کردم و یک نکته بسیار جلب توجه کرد؛ اینکه بسیار روان و به نوعی بسیار راحت تیم ها را از پیش رو برداشتید درحالی که در دوره های قبلی کمتر شاهد این حد از تسلط بودیم.شما قهرمانان ملی هستید و به همین دلیل این ضیافت را ترتیب دادیم تا قدردانی کوچکی از شما داشته باشیم.

در ادامه نیز هدایایی به اعضای تی ملی فوتبال ساحلی کشورمان اهدا شد.

3-185

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2837

به "ضافت ناهار برای تیم ساحلی، شما قهرمانان ملی هستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضافت ناهار برای تیم ساحلی، شما قهرمانان ملی هستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید