علی کریمی: به صدر جدول نزدیک شده ایم، اول فصل آماده نبودم

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران می گوید این تیم قدم به قدم برای رسیدن به صدر جدول کوشش می نماید.

علی کریمی: به صدر جدول نزدیک شده ایم، اول فصل آماده نبودم

به گزارش خبرنگاران، علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت گفت: از همه طرفداران که مثل همیشه از ما حمایت کردند تشکر می کنیم. این برد کمترین چیزی بود که می توانستیم به آن ها هدیه کنیم.

او درباره نزدیک شدن به صدرجدول اظهار کرد: فکر نمی کنم اختلاف زیادی با صدر جدول داشته باشیم اما باید قدم به قدم حرکت کنیم. تمام تمرکزمان را روی بازی پدیده و سپیدرود می گذاریم و آرزو می کنیم تیم های بالاسری ما امتیاز از دست دهند.

بازیکن استقلال همچنین درباره پیشرفت خودش و انگیزه اش برای بازگشت به تیم ملی بیان نمود: همه تلاشم را می کنم که ابتدا تیم پیروز گردد و سپس خودم بهترین نمایشم را برای طرفداران داشته باشم. هر بازیکنی که می خواهد در تیم ملی باشد، باید بهترین آمادگی را داشته باشد چون تیم ملی جای بهترین هاست. من هم از ابتدای فصل کاری نکرده بودم چون دو ماه مصدوم بودم. چند بازی اول برایم سخت بود که تمام توانم را بگذارم اما از هفته پنجم بدنم آماده تر شد. به هر حال مصدومیت جزوی از فوتبال و ورزش بوده و اجتناب ناپذیر است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3197

به "علی کریمی: به صدر جدول نزدیک شده ایم، اول فصل آماده نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی: به صدر جدول نزدیک شده ایم، اول فصل آماده نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید