فینالیست های مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور در رشت معرفی شدند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور به میزبانی هیئت بوکس استان گیلان شامگاه یکشنبه در سرانجام رقابت ها، بوکسورهای فینالیست در اوزان مختلف معرفی شدند.

فینالیست های مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور در رشت معرفی شدند

این رقابت ها با حضور 34 تیم و حدود 350 بوکسور، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی برگزار گردید که روز گذشته تیم آذربایجان شرقی به دلیل توهین و فحاشی به مسئولان برگزار این رقابت ها از سوی نماینده فدراسیون از ادامه مسابقات حذف شد.

رقابت های قهرمانی بوکس جوانان کشور انتخابی تیم ملی از 6 دی ماه در سالن تختی استادیوم شش هزار نفری شهید عضدی رشت شروع و عصر دوشنبه 10 دی با برگزاری بازی های فینال به کار خود خاتمه می دهد.

در خاتمه مسابقات شامگاه یکشنبه محمد عمران سوری زایی از سیستان و علیرضا اسکندری از کرمانشاه در وزن ⁩49کیلو، رضا حیدری از لرستان و سبحان صحرائی از همدان در 52 کیلوگرم، محمد حسین احسانی از توابع و مبین اعلایی از خوزستان در 56 کیلو، مهدی امیری کرمانشاه و امیرحسین دولتی از گیلان در 60 کیلوگرم، علیرضا فیضی از گیلان و سامان موسی وند از همدان در 64 کیلو، در وزن ⁦69 کیلوگرم نیز محمد نورانی خراسان شمالی و علی لطفی از گیلان، در 75 کیلو محمدحسین قربان زاده از مازندران و آکام مری از کردستان، ارسلان مهر دل از گلستان و شایان سید نظری از خراسان شمالی در وزن 81 کیلو، سیدپویا هاشمی از مازندران و امین صحرائی از خراسان شمالی در 91 کیلوگرم و ⁩91+ کیلوگرم نیز سامان حسینی از کردستان و عقیل منانی از گیلان نفرات راه یافته به فینال این رقابت ها هستند.

بازی های فینال نیز عصر دوشنبه در استادیوم عضدی رشت برگزار می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4132

به "فینالیست های مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور در رشت معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست های مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور در رشت معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید