محصولات جدید کارخانه آذرخش، زیبایی بصری را به ساختمان ها هدیه می دهد

به گزارش مهسان بلاگ، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان غرفه آذرخش شاهد اتفاق های دیگری نیز هست.

محصولات جدید کارخانه آذرخش، زیبایی بصری را به ساختمان ها هدیه می دهد

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آجر نسوز نما آذرخش، گروه کارخانه های آجر نسوز نما آذرخش که در طول نوزده دوره گذشته برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، پای ثابت این رویداد بوده هرسال با محصولی تازه در این نمایشگاه میزبان بازدیدنمایندگان بوده است. آذرخش که اسفندماه سال 96 چهارمین کارخانه فراوری محصولات خود را با خط فراوری شرکت ساکمی ایتالیا و بر اساس جدیدترین فناوری روز اروپا راه اندازی نموده، امسال در نمایشگاه از محصولات جدید این خط فراوریی رونمایی و علاقه مندان به حوزه ساختمان سازی و معماری را غافلگیر کرد!

به گفته محمدعلی سیفی کاشانی نایب رئیس هلدینگ بین الملل آذرخش، محصولات جدید این شرکت با کُد AB شناخته می شوند و نسبت به محصولات قبلی کارخانه های آذرخش ضخامت کمتری دارند که این مسئله باعث خواهد شد تا در ساخت وساز ساختمان ها، نمای ساختمان سبک تر گردد.

به گفته محمدعلی سیفی، آجرهای جدید آذرخش با بهره گیری از فرمولاسیون خاص و انحصاری آذرخش فراوری می شوند و ضخامت آن ها بین پانزده تا سی میلی متر است که این آجرها نسبت به محصولات قدیمی آذرخش سبک تر و نازک تر هستند. با این حرکت آذرخش، یکی از دغدغه های مهم سازندگان مسکن برای سبک تر کردن نمای ساختمان برطرف می گردد.

به گفته نایب رئیس هلدینگ بین الملل آذرخش، در کارخانه چهار آذرخش تاکنون بیش از دویست مدل محصول فراوریشده و در امسال تعداد این محصولات به بیش از چهارصد مدل خواهد رسید که با احتساب این محصولات در کنار دیگر خط های فراوری آذرخش، سبد کلی این شرکت به بیش از هزار نوع محصول خواهد رسید و این تنوع، همه سلایق معماران، طراحان و فعالان بازار مسکن را پاسخ خواهد داد.

علاقه مندان به بازدید از غرفه آذرخش می توانند تا نهم مردادماه از ساعت 10 تا 18 به غرفه آذرخش در سالن 38 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه نمایند.

انتهای رپرتاژ خبری

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13274

به "محصولات جدید کارخانه آذرخش، زیبایی بصری را به ساختمان ها هدیه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات جدید کارخانه آذرخش، زیبایی بصری را به ساختمان ها هدیه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید