مخفیکاری گو اویدا پیش چشمان برانکو

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکنانی مثل یاماموتو، آنزای، دوی، میسائو، سوزوکی و نیشی که جزو نفرات اصلی کاشیما هستند در بازی امروز نیمکت نشین بودند.

مخفیکاری گو اویدا پیش چشمان برانکو

به گزارش خبرنگاران ،بررسیور پرسپولیس به سرعت خودش را به استادیوم خانگی کاشیما فرستاد تا بازی این تیم در جی لیگ را تماشا کند اما گو اویوا سرمربی 46 ساله این تیم تیم دومش را به زمین فرستاد و البته با همان تیم برنده شد.

کاشیما آنتلرز در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت 13:30 دقیقه امروز در استادیوم خانگی اش به مصاف سرزو اوزاکا رفت.این بازی از هفته سی و یکم جی لیگ برگزار می شد و از آنجا که تیم رده پنجمی کاشیما در جی لیگ فاصله زیادی تا مدعیان قهرمانی دارد غیر از دو مهره ،با ترکیب ذخیره هایش به میدان رفت تا اصلی ها برای مصاف با پرسپولیس آماده باشند.

در ترکیب امروز کاشیما بیشتر بازیکنانی به میدان رفتند که در دو دیدار نیمه نهایی آسیایی این تیم مقابل سامسونگ بلووینگز یا نیمکت نشین بودند یا در لیست تیم شان جایی نداشتند.

در بازی رفت نیمه نهایی در خانه کاشیما نفراتی مثل اودا،شوجی،ناگاکی،کوبوتا،تاناکا و یاماگوچی اصلا در فهرست 18 نفره نبودند و بازیکنانی مثل ماچیدا،اوگاساوارا و کاناموری نیمکت نشین بودند که به میدان هم نرفتند.در آن مسابقه از بین بازیکنان اصلی امروز کاشیما فقط کئون سون تائه و اینوکای مدافع میانی شان بازیکن اصلی بود.

در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان که در کره برگزار گردید باز هم نفراتی مثل ماچیدا،کوبوتا و تاناکا در لیست تیم شان قرار ندریافتد.در آن مسابقه ناگاکی نیمکت نشین بود که از دقیقه 78 وارد میدان شد.اینوکای هم روی نیمکت نشسته بود که دقیقه 84 به میدان رفت.اودا،اوگاساوارا،کاناموری و یاساگوچی دیگر نیمکت نشینان آن روز کاشیما بودند که امروز مقابل سرزو اوزاکا در ترکیب اصلی قرار دریافتد.

گن شوجی مدافع شماره 3 کاشیما هم در بازی برگشت مقابل سامسونگ در ترکیب اصلی قرار گرفته بود که امروز هم مقابل سرزو در ارنج یازده نفره ابتدایی قرار داشت.کئون سون تائه گلر کره ای و شماره یک کاشیما هم در ترکیب اصلی حضور داشت.

بازیکنانی مثل یاماموتو،آنزای،دوی ،میسائو،سوزوکی و نیشی که جزو نفرات اصلی کاشیما هستند در بازی امروز نیمکت نشین بودند.

نکته جالب در مورد ترکیب امروز کاشیما حضور اوگاساوارا بازیکن باسابقه و قدیمی این تیم در ارنج اصلی است.بازیکنی که در آستانه 40 سالگی است و بیش از 500 بازی طی 20 سال حضورش در این باشگاه انجام داده است.

این بازی در نهایت با تک گل ایتسوکی اودا در دقیقه 52 گل با برد کاشیما تمام شد. ریوتو ناگاکی یک ضربه کرنر از سمت راست ارسال کرد و مدافع کاشیما دروازه سرزو را باز کرد.با این برد کاشیما49 امتیازی شد و با 2 پله صعود در رده سوم جدول 18 تیمی جی لیگ ژاپن جای گرفتالبته کاشیما با وود یک بازی بیشتر از بقیه تیم ها به چنینی رتبه ای رسید و همین حالا 7 و 11 امتیاز از دو تیم بالای سرش کمتر دارد.شوما دوی،کنتو میسائو و کوکی آنزای که بازیکنان اصلی کاشیما به حساب می ایند در نیمه دوم این مسابقه به میدان رفتند.

نکته جالب اینکه کوبوتا هافبک 21 ساله این تیم پس از 4 سال نیمکت و سکونشینی در این بازی به میدان رفت، تاناکا سومین بازی رسمی اش را امروز تجربه کرد، اودا برای چهارمین بار در یک مسابقه رسمی حاضر شد و مهاجم جوان این تیم یاماگوچی نیز فرصت بازی پیدا کرد. علاوه بر این ها چند مهره بی تجربه دیگر هم در این بازی حضور یافتند.

کوبوتا بازیکن جوان کاشیما در این باره گفت: ما نشان دادیم می توانیم با قدرت به فینال لیگ قهرمانان برویم. ماساکو مدافع کاشیما نیز گفت:بازیکنانی که روی نیمکت بودند به زمین آمدند و آینده کاشیما را نشان دادند، بازی بسیار مهم بود.

رسانه های ژاپنی ضمن تمجید از عملکرد تیم کاشیما آنتلرز در این بازی، به نمایش خوب بازیکنان جوان نیز پرداختند و آن ها را آینده باشگاه دانستند.

بررسیور پرسپولیس با رد نظر دریافت اینکه تنها دو بازیکن اصلی کاشیما در ترکیب اصلی و سه بازیکن دیگر در نیمه دوم به میدان رفتند نکات لازم را یادداشت کرد اما بدون شک بررسی فنی برانکو و کادر فنی نه روی فیلم این مسابقه بلکه روی دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل سامسونگ خواهد بود.

3-670

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سامی: مجله سامی: انجمن های گفتگو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2514

به "مخفیکاری گو اویدا پیش چشمان برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخفیکاری گو اویدا پیش چشمان برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید