مراسم استقبال از کوهنورد موفق گناوه ای برگزار گردید

به گزارش مهسان بلاگ، محمد حسن تاجدینی کوهنورد موفق گناوه ای چهارشنبه شب در حاشیه این آیین استقبال که با حضور مسئولان ورزشی و شهرستان و علاقمندان ورزشی برگزار گردید در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در مدت سه ماه و با یک برنامه ریزی فشرده در مدت سه ماه موفق به صعود به 31 قله مرتفع در 31 استان کشور شدم.

مراسم استقبال از کوهنورد موفق گناوه ای برگزار گردید

وی اضافه نمود: آغاز این برنامه در 25 خرداد 97 و از قله شاهوار استان سمنان و انتها آن چهارم مهر ماه 97 و قله بیرمی استان بوشهر بود که 100 روز زمان کل پروژه بود و میانگین 3 روز یک صعود است که یک رکورد محسوب می گردد.

وی گفت: در این برنامه بلندترین قله از 31 استان کشور انتخاب شد و برنامه صعودها انجام شد.

تاجدینی توضیح داد: در مدت سه ماه این برنامه، سختی زیادی کشیدم و دور از خانواده و با ماشین شخصی و هزینه خودم و با وجود سختی های جاده ای و آب و هوا کل مسیرها را طی کردم و افتخار می کنم که اولین کوهنوردی هستم که در شهرستان گناوه و حتی استان بوشهر چنین رکوردی را ثبت کردم که در ظرف سه ماه بتواند 31 قلعه مرتفع کشور را فتح کند.

این کوهنورد گفت: در کارنامه صعود سه بار صعود به قله دماوند، صعود به قله کلیمانجارو کشور تانزانیا بام آفریقا را دارم و در حال حاضر نیز تمرین خط راس های تمام قله های ایران را در برنامه دارم.

وی بیان نمود: از مسئولان درخواست دارم تا در برنامه ها من را حمایت نمایند تا بتوانم به قله های بلند دنیا مانند قله های هیمالیا صعود کنم و اگر مسئولان از برنامه هایم حمایت نمایند در آبان ماه برای صعود به قله مراپیک هیمالیا می روم و یکی از هیمالیانوردان استان خواهم بود.

وی با تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه به عنوان مشوق اصلی وی برای اجرای این برنامه گفت: علاقه به کوه نوردی و طبیعت و محیط زیست، آشنایی با مناطق مختلف کشور و بازدید از نقاط مختلف، آشنایی با زندگی هموطنان، بازدید از حیات مختلف گیاهی و حیوانی در این مناطق از اهداف من در این صعودها بود.

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه نیز گفت: در شهرستان گناوه پتانسیل های در زمینه های مختلف و رشته های ورزشی زیادی وجود دارد که اگر شکوفا بشوند می توانند در سطح ملی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

وی اضافه نمود: یکی از این استعدادها محمد حسن تاجدینی است که توانست در طول سه ماه به 31 قله کشور صعود کند و موفق به دریافت سیمرغ بلورین از هیات کوهنوردی کشور گردیده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1781

به "مراسم استقبال از کوهنورد موفق گناوه ای برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم استقبال از کوهنورد موفق گناوه ای برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید