معرفی آزادکاران تیم ملی دو هفته قبل از اعزام به مسابقات جهانی

به گزارش مهسان بلاگ، هادی حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه برگزاری اردوی آماده سازی آزادکاران برای حضور در رقابتهای جهانی مجارستان به خبرنگاران گفت: این اردو از روز 18 شهریور ماه با دعوت از نخستین گروه از آزادکاران در خانه کشتی تهران شروع شد که 7 آزادکار دیگر هم از روز 21 شهریور به جمع اردونشینان ملحق شدند.

معرفی آزادکاران تیم ملی دو هفته قبل از اعزام به مسابقات جهانی

وی توضیح داد: رقابت های کشتی قهرمانی دنیا طی روزهای 28 مهر تا 6 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد که طبیعتا ما فرصت زیادی تا این میدان مهم بین المللی نداریم و باید با تمام توان از زمان باقی مانده به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به زمان انتخاب نهایی و معرفی ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای دنیای گفت: اعضای کادر فنی تیم ملی همچنان با نظارت بر روند برگزاری اردوها در حال آنالیز وضعیت بچه ها هستند و آنچه مسلم است ترکیب نهایی را 15 روز مانده به اعزام معرفی خواهند کرد. البته ما نگاه ویژه ای به رقابتهای دنیای سال جاری و همچنین پیکارهای دنیای سال بعد داریم چون این دو رویداد مهم تاثیر فراوانی در شکل گیری ترکیب اصلی تیم کشتی آزاد ایران در المپیک 2020 توکیو دارد.

وی اضافه نمود: همانگونه که شورای فنی هم بیان کرد، مسابقات دنیای از جمله میادین مهم برای ارزیابی و شناسایی ترکیب نهایی تیم ملی در المپیک است و به همین دلیل کادر فنی نگاه بسیار جدی و متفاوتی به نحوه انتخاب ملی پوشان تیم خواهد داشت. المپیک میدان معمولی و ساده ای برای ما نیست و نمی توان در همان زمان به فکر ساخته و پرداخته کردن بهترین تیم برای حضور در این آوردگاه مهم افتاد. ما باید همچنان از زمان باقیمانده تا المپیک استفاده کنیم تا بهترین گزینه ها را شناسایی و زیر نظر بگیریم.

حبیبی در انتها به لغو اعزام به برخی تورنمنت های بین المللی هم اشاره نمود و گفت: متاسفانه مسائل مالی فدراسیون کشتی باعث گردیده تا اعزام کشتی گیران به تورنمنت های تدارکاتی بین المللی لغو گردد که این موضوع اتفاق ساده و بی تاثیری در روند آماده سازی کشتی گیران تیم ملی نیست. البته چاره ای هم نداریم و باید این کاستی را در اردوهای آماده سازی و نحوه تمرینات آزادکاران رفع کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1381

به "معرفی آزادکاران تیم ملی دو هفته قبل از اعزام به مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی آزادکاران تیم ملی دو هفته قبل از اعزام به مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید