نمره قبولی برای آزادکاران اردونشین، قدیمی ها انگیزه نشان دادند

به گزارش مهسان بلاگ، هادی حبیبی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز 4 دیماه به اتمام می رسد، گفت: این مرحله از تمرینات به عنوان نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد بعد از رقابتهای جهانی مجارستان تلقی می شد که زیر نظر سرمربی جدید از روز 26 آذرماه شروع شد.

نمره قبولی برای آزادکاران اردونشین، قدیمی ها انگیزه نشان دادند

وی توضیح داد: طبیعتا اردوی مذکور طوری برنامه ریزی شده بود که آزادکاران با تمرینات نسبتا سبک و کم فشار خودشان را برای مراحل بعدی آماده نمایند و در واقع با هم و با کادر فنی هماهنگ تر شوند. خوشبختانه ما در همین اردوی اول نیز شاهد آن بودیم که برخی چهره های قدیمی و باتجربه به رغم دوری طولانی مدت از عرصه ملی، تمرینات خوب و باانگیزه ای را پشت سر گذاشتند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد به وضعیت رضا یزدانی هم اشاره نمود و گفت: یزدانی یکی از آزادکاران باتجربه و عنوان دار ماست که در این مرحله از تمرینات خیلی خوب ظاهر شد و نشان داد عزم جدی برای بازگشت به میادین دارد. ضمن اینکه مهدی تقوی هم رفته رفته در حال رسیدن به آمادگی اصلی است و باید در اردوهای بعدی خودش را نشان دهد. به هر حال او اگر قصد بازگشت به دوران اوج را دارد باید توان و شایستگی خود را در عمل ثابت کند.

وی از حسن رحیمی به عنوان تنها غایب نخستین اردوی تیم ملی یاد کرد و اضافه نمود: رحیمی به دلیل بیماری و با هماهنگی کادر فنی در کنار اردونشینان نبود و ما به او استراحت دادیم تا بتواند با بهبودی کامل خودش را برای اردوهای بعدی مهیا کند.

حبیبی در خاتمه خاطر نشان کرد: خوشبختانه کادر فنی تیم ملی نخستین گام خود برای آماده سازی آزادکاران را محکم برداشت و با دعوت از بسیاری از چهره های باتجربه و جوانان باانگیزه به اردو، فرصت مناسبی برای مدعیان فراهم آورد. اردوی بعدی ما نیز بعد از رقابتهای انتخابی شروع خواهد شد تا بچه ها بتوانند به زودی مهیای حضور در جام تختی شوند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3944

به "نمره قبولی برای آزادکاران اردونشین، قدیمی ها انگیزه نشان دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره قبولی برای آزادکاران اردونشین، قدیمی ها انگیزه نشان دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید