هدیه دولت؛ اینترنت رایگان به خبرنگاران

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اعطای اینترنت رایگان به خبرنگاران اطلاع داد.

هدیه دولت؛ اینترنت رایگان به خبرنگاران

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران امروز یکی از تولیدنمایندگان محتوا در شبکه ملی اطلاعات هستند که امروز تدریس ابزارشان متفاوت شده، روزی با روزنامه سر و کار داشتند، اما امروز فضای مجازی است.

وزیر ارتباطات و فناوری تاکید نمود: برای حمایت از خبرنگاران، دولت در گذشته مصوباتی در زمینه کاغذ داشته، اما امروز هم ما پیشنهاد دادیم به خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می نمایند و ابزار اصلی کارشان فضای مجازی است، اینترنت رایگان داده گردد، آقای رئیس جمهور نیز موافقت کردند.

وی ادامه داد: احتمالا ظرف یکی - دو روز آینده سایت ثبت نام فعال خواهد شد تا خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می نمایند، ثبت نام نمایند. در این زمینه با وزارت ارشاد باید هماهنگی لازم صورت گیرد و لیست خبرنگاران باید تعیین گردد.

وزیر ارتباطات همچنین درباره خریداری گذرنامه برای ریجستری تلفن های همراه گفت: فعالیت هایی که به سمت دور زدن قانون منجر می گردد، یک مفهوم درون خودش دارد و آن این است که روال فعلی اشکالاتی را وارد دارد.

وی ادامه داد: واردنماینده ای که می تواند گوشی را وارد کند و عوارض حداقلی هم می دهد دلیل ندارد که بخواهد چنین شیوه ای را استفاده کند و هزینه ای را برای خودش و مصرف نماینده ایجاد کند.

وزیر ارتباطات و فناوری گفت: واقعیت از دید ما این است که در ثبت سفارش و تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی دچار اختلال است که همین امر باعث این اتفاقات می گردد.

وی گفت: وقتی قانون اصلی دچار مشکل است مجبوریم محدودیت های بیشتری اعمال کنیم که در نهایت مردم را اذیت می نماید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14034

به "هدیه دولت؛ اینترنت رایگان به خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه دولت؛ اینترنت رایگان به خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید