واکنش فدراسیون کشتی به دوپینگ صالحی زاده

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی در واکنش به محرومیت فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم ایران گفت: این رأی تایید شده و متاسفانه فدراسیون هم باید این جریمه را پرداخت کند.

واکنش فدراسیون کشتی به دوپینگ صالحی زاده

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد محرومیت 4 ساله سیدمصطفی صالحی زاده به دلیل دوپینگ گفت: این رأی قطعی است و متاسفانه مورد تایید هم قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که جریمه 20 هزار فرانکی بابت این دوپینگ را فدراسیون پرداخت خواهد نمود و یا کشتی گیر خاطی؟ اظهار داشت: تا جایی که من می دانم معمولا این جریمه ها را فدراسیون می پردازد، رقم کمی هم نیست. معمولا این جور جریمه ها می افتد گردن فدراسیون که در این اوضاع و احوال که هزینه ها خیلی بالاست و ارز هم گران، این هزینه هم به فدراسیون اضافه می گردد.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تعداد دوپینگی های کشتی کم است، افزود: از این نظر فدراسیون کشتی خیلی کنترل شده حرکت نموده و موانعی ایجاد شده که کشتی گیر کمتر دست به چنین اقدامی می زند. علاوه بر این ما همکاری نزدیکی با فدراسیون پزشکی ورزشی داریم و از نظر دوپینگ با کمترین میزان اشتباه روبرو هستیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5103

به "واکنش فدراسیون کشتی به دوپینگ صالحی زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون کشتی به دوپینگ صالحی زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید