پاسی ها روی نوار پیروزی، تیم نیروی زمینی در همدان زمین گیر شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال پاس همدان امروز میزبان تیم قدرتمند نیروی زمینی تهران بود و با توجه به جدول رده بندی این بازی برای دو تیم بسیار سرنوشت ساز و حکم 6 امتیاز را داشت.

پاسی ها روی نوار پیروزی، تیم نیروی زمینی در همدان زمین گیر شد

دو تیم برای کسب پیروزی وارد میدان شدند اما تیم فوتبال پاس با گل زود هنگامی که در دقیقه 6 توسط عرفان فتاحی به ثمر رساند موفق شد از تیم میهمان خود پیش بیافتد در ادامه دو تیم بازی فیزیکی را به نمایش گذاشتند تا درنهایت بازی در نیمه اول به سود پاس انتها پیدا کند.

در نیمه دوم تیم فوتبال نیروی زمینی بازی مالکانه و هجومی را به نمایش گذاشتند تا از این شکست فرار نمایند اما در دقیقه 71 پاسی ها در یک ضد حمله با خطای هند مدافع نیروی زمینی تهران صاحب یک موقعیت پنالتی شدند که بهزاد سلطانی این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

اما در ثانیه های پایانی یک از این گل ها جواب داده شد تا بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود پاس انتها پیدا کند تا روند نتیجه گیری های همچنان مثبت و صعودی باشد با این 3 امتیاز پاسی ها 17 امتیازی شدند و به رده سوم جدول رده بندی گروه ب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کردند.

تیم فوتبال پاس همدان هفته آینده 19 آذرماه میهمان تیم فوتبال مس شهربابک خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3319

به "پاسی ها روی نوار پیروزی، تیم نیروی زمینی در همدان زمین گیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسی ها روی نوار پیروزی، تیم نیروی زمینی در همدان زمین گیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید