کارانکا: کریم انصاری فرد دیوانه بازی برای ناتینگهام فارست است

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ناتینگهام فارست صحبت های جدیدی درباره کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی عنوان کرد.

کارانکا: کریم انصاری فرد دیوانه بازی برای ناتینگهام فارست است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت ناتینگهام پست، آیتور کارانکا درباره جذب کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی گفت: خیلی خوشحالم که با او قرارداد امضا کردیم. می دانستم که چنین روزی می آید و به چنین بازیکنی احتیاج داریم.

سرمربی اسپانیایی تیم ناتینگهام فارست ادامه داد: تاخیر در انتقال کریم انصاری فرد به ویزای کارش در انگلیس مربوط بود. جزئیات این مسئله را به خوبی نمی دانم اما این یک موضوعی درباره دریافت مدارک قانونی بود. در واقع خوشحالم که کریم انصاری فرد را در اختیار دارم زیرا او با وجود بازی 2 دقیقه ای شب گذشته (شنبه) برابر شفیلدیونایتد نشان داد که دیوانه بازی برای ناتینگهام فارست است.

آیتور کارانکا سپس با اشاره به میزان آمادگی کریم انصاری فرد گفت: او کاملا آماده است اما احتیاج به زمان برای خو دریافت با چمپیونشیپ انگلیس دارد. انصاری فرد از لیگ دیگری به انگلیس آمده اما او یک بازیکن حرفه ای و برنده است. من در این رابطه مثبت می اندیشم.

کریم انصاری فرد در فصل گذشته 17 گل برای تیم المپیاکوس یونان به ثمر رساند و بازیکن باکیفیتی است. او تمام کننده خوبی است.

سرمربی تیم ناتینگهام فارست در واکنش به این موضوع اعلام نمود: ما احتیاج به حمل توپ تا دروازه حریفان داریم و در زمان مناسبی باید از تمام کننده خوبی برخوردار باشیم. الان ما یک گزینه دیگر برای این کار داریم و او کریم انصاری فرد است. او در بازی با تیم شفیلد یونایتد فقط یک یا 2 دقیقه بازی کرد اما دویدن او در ثانیه های پایانی نشان داد که چه میل زیادی برای گلزنی دارد. انصاری فرد می خواهد به بهترین نحو به تیمش یاری کند. کارانکا: کریم انصاری فرد نشان داد چقدر مشتاق موفقیت است

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2619

به "کارانکا: کریم انصاری فرد دیوانه بازی برای ناتینگهام فارست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارانکا: کریم انصاری فرد دیوانه بازی برای ناتینگهام فارست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید