گل سیدجلال به الدحیل، بهترین گل یک چهارم نهایی آسیا

به گزارش مهسان بلاگ، گلی که سیدجلال به الدحیل زد و آغازگر بازگشت پرسپولیس بود، با بیش از 44 هزار رای به عنوان بهترین گل مرحله یک چهارم نهایی معرفی گردید.

گل سیدجلال به الدحیل، بهترین گل یک چهارم نهایی آسیا

به گزارش خبرنگاران ، برای درک مفهوم واژه کاپیتان، باید برویم سراغ سیدجلال حسینی که از وقتی به پرسپولیس آمد، یک دیوار آهنی میان مهاجمان حریف و دروازه خودی کشید و رکوردهای دفاعی را یکی پس از دیگری جابجا کرد. او حالا پا را فراتر گذاشته و گل هم می زند. مثل گل شهرآورد، گل به الجزیره که پرسپولیس را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رساند و یا گلش به الدحیل که تاریخی ترین بازگشت را برای پرسپولیس رقم زد.

همان گل حالا به عنوان بهترین گل مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان معرفی گردیده. سایت رسمی ای اف سی روز جمعه گل های سیدجلال حسینی و گادوین منشا از پرسپولیس به الدحیل و همین طور گل های شوما دویی از کاشیماآنتلرز به تیانجین و کیم شین ووک از چونبوک موتورز به سوون سامسونگ را نامزدهای بهترین گل دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان معرفی کرد که گل سیدجلال با بیش از 44 هزار رأی (61 درصد مجموع آرا) بهترین شد. گل منشا هم 28 هزار رأی آورد و دوم شد.

2 - 160

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1600

به "گل سیدجلال به الدحیل، بهترین گل یک چهارم نهایی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل سیدجلال به الدحیل، بهترین گل یک چهارم نهایی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید