یزدانی: حضور در گرجستان به نفع من نبود، به آمادگی مطلوب نرسم قید جهانی را می زنم

به گزارش مهسان بلاگ، آزادکار باتجربه تیم ملی با بیان اینکه بدلیل بیماری و دور شدن از شرایط ایده آل و همچنین فرصت کم تا مسابقات جهانی، حضور در تورنمنت گرجستان به ضرر او تمام می شد، گفت:در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم و هدفم این است با آمادکی بدنی بالا راهی مسابقات جهانی شوم.

یزدانی: حضور در گرجستان به نفع من نبود، به آمادگی مطلوب نرسم قید جهانی را می زنم

رضا یزدانی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ایران که در اردوی آماده سازی جهت حضور در رقابت های دنیای 2019 قزاقستان بسر می برد، اظهار کرد:خدا را شکر همه بچه ها شرایط اردویی خوبی رو سپری میکنند و با انگیزه و کوشش زیاد تمرینات آماده سازی را پشت سر می گذارند. کادر فنی تیم ملی نیز تنوع بسیار خوبی را در تمرینات ایجاد نموده تا از تکراری بودن و یکنواختی تمرینات جلوگیری گردد. همچنین تورنمنت ها نیز بصورت هدفمند در راه آمادگی هر چه بیشتر کشتی گیران توسط کادر فنی انتخاب شدند.

آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران درباره آخرین وضعیت خود نیز اعلام نمود: همانطور که می دانید بعد از دو سال دوری از میادین بدلیل انجام عمل جراحی و سپری کردن دوران نقاهت چند ماه پیش به میادین بازگشتم و به ترتیب در جام دانکلوف و سپس رقابت های قهرمانی آسیا کشتی گرفتم و در نهایت در رقابت های انتخابی تیم ملی به میدان رفتم.

دارنده 2 مدال طلای دنیا اضافه کرد: به لحاظ میدان دیدن و حضور در مسابقات مسئله ای ندارم چرا که در این مدت با حضور در دو تورنمنت بین المللی در فاکتورهای مختلف خود را محک زدم.

یزدانی با بیان اینکه در شرایط خوبی است و تمریناتش را در اردوی تیم ملی پیگیری می نماید، گفت: هدفم این است در فرصت باقیمانده تا مسابقات دنیای بر روی افزایش آمادگی بدنی تمرکز کنم تا آن را به شرایط مطلوب جهت حضور در این رویداد بزرگ برسانم.

وی درباره چرایی نرفتنش به تورنمنت بلغارستان و ارائه نامه پزشکی مبنی بر داشتن بیماری به فدراسیون کشتی، گفت: چند روز قبل از رقابت های انتخابی تیم ملی درد شدیدی را از ناحیه گوش احساس کردم و پس از انتخابی بلافاصله با توصیه کادر فنی به پزشک متخصص مراجعه کردم که تشخیص داد در گوش سمت راستم آب جمع شده است. 3 هفته آنتی بیوتیک های بسیار قوی استفاده کردم و خدا را شکر چند روزی است این مشکل رفع شده و تمریناتم را با قدرت از سر گرفتم.

یزدانی در ادامه تبادل نظر با خبرنگاران، توضیح داد: کادر فنی تیم ملی نیز بصورت دقیق در جریان این موضوع قرار داشته و حتی پزشک فوق تخصص را خودشان به من معرفی کردند و هماهنگی های لازم را به عمل آوردند.مدارک مربوط به بیماری ام و نظر پزشک متخصص نیز در اختیار کادر فنی تیم ملی است و در جریان جزئیات آن هستند.

دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز دنیا، 3 طلای بازی های آسیایی و 3 طلای آسیا ادامه داد: بخاطر احترام به مردم کشتی دوست،کادر فنی تیم ملی و قانون فرایند ترسیم شده انتخابی در شرایطی که از این بیماری رنج می بردم در انتخابی تیم ملی کشتی گرفتم.بدلیل این بیماری مدتی نتوانستم خوب تمرین کنم و بخاطر مصرف آنتی بیوتیک دچار کاهش وزن شدم.بنابراین با توجه به شرایط بدنی که در حال حاضر دارم حضور در تورنمنت گرجستان را برای خودم مفید نمی دیدم چرا که معتقدم کشتی دریافت در این تورنمنت آورده ای جز عقب افتادن از برنامه تمرینی و از دست دادن زمان برایم نداشت.

یزدانی اعلام نمود: برنامه و هدف اصلی من حضور در مسابقات دنیای قزاقستان و کسب موفقیت و کوشش برای کسب سهمیه المپیک است و اگر در این تورنمنت حاضر می شدم از تمریناتم برای رسیدن به شرایط ایده آل با توجه به فرصت محدود تا مسابقات دنیای، عقب می افتادم.فرصت زیادی تا مسابقات دنیای قزاقستان باقی نمانده و تنها دو اردوی دیگر تا آغاز این رقابت ها زمان داریم.

یزدانی با تاکید بر اینکه هدف حضور در رقابت های قهرمانی دنیا در بهترین شرایط بدنی است و تمام کوشش خود را به کار می گیرد تا به شرایط مطلوب برسد، گفت:با تمام توان کوشش می کنم اما اگر حتی یک درصد هم به لحاظ بدنی به این جمع بندی برسم که نمیتوانم در این مسابقات برای تیم ملی مفید باشم مطمئن باشید به مسابقات دنیای نمی روم و از حضور در این رقابت ها انصراف خواهم داد.

آزادکار باتجربه و فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران در خاتمه گفت: از مردم خوب کشورم بخاطر محبتها و حمایتهای همیشگی که در حق بنده داشته و دارند صمیمانه سپاسگذاری می کنم.امیدوارم با دعای خیر آن ها بتوانم سربلند از میادین پیش رو خارج شوم و حتی برای لحظه ای کوتاه بتوانم دلشان را شاد کنم چرا که جز این هدفی نداشته و ندارم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14079

به "یزدانی: حضور در گرجستان به نفع من نبود، به آمادگی مطلوب نرسم قید جهانی را می زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: حضور در گرجستان به نفع من نبود، به آمادگی مطلوب نرسم قید جهانی را می زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید