یورگن کلوپ: قصد داریم این فصل دستاوردهای تاریخی برای باشگاه رقم بزنیم، نمی خواستیم با پورتو روبه رو شویم!

به گزارش مهسان بلاگ، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: قصد داریم این فصل، موفقیت های تاریخی را در کتاب افتخارات باشگاه ثبت کنیم.

یورگن کلوپ: قصد داریم این فصل دستاوردهای تاریخی برای باشگاه رقم بزنیم، نمی خواستیم با پورتو روبه رو شویم!

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پورتو در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنانش در قبال دست کم دریافت میهمان هشدار داد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: در لیگ قهرمانان اروپا، لحظات خوب زیادی را داشتیم. اکنون کمی تجربه ما بیشتر شده است. پس از بازی با بایرن مونیخ همه در خصوص تساوی بدون گل و بد بودن این نتیجه صحبت می کردند. ما اما از فرصت های مان در مونیخ بهره بردیم و حالا اینجا هستیم. اکنون باید به مصاف پورتو برویم و همان درجه از احترام را برای این تیم هم قائل هستیم. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و شما این موضوع را به وضوح در تمرینات ما می بینید. قصد داریم این فصل، موفقیت های تاریخی را در کتاب افتخارات باشگاه ثبت کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: همه می خواستند در این مرحله مقابل پورتو قرار بگیرند، اما ما چنین خواستی نداشتیم! عده ای فقط به اعداد و ارقام و اسامی تیم ها توجه می نمایند. کسانی که تفکر کاملی درباره فوتبال دارند نمی خواهند با تیمی مانند پورتو روبه رو شوند. البته از آن سمت هم هیچ کس نمی خواست با لیورپول روبرو گردد. بازی سختی خواهیم داشت، اما با نگاهی رو به جلو، به استقبال بازی خواهیم رفت.

کلوپ در انتها گفت: گومز مسئله ای ندارد، با این حال در این بازی حضور نخواهد داشت. لالانا یک مشکل جزئی داشت که باعث شد این هفته را در کنار ما نباشد و ممکن است فعلاً نیز در دسترس نباشد. وینالدوم هم دچار یک مشکل جزئی در کمرش است و شاید به بازی برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7766

به "یورگن کلوپ: قصد داریم این فصل دستاوردهای تاریخی برای باشگاه رقم بزنیم، نمی خواستیم با پورتو روبه رو شویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلوپ: قصد داریم این فصل دستاوردهای تاریخی برای باشگاه رقم بزنیم، نمی خواستیم با پورتو روبه رو شویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید