یک دیدار دیگر لیگ دسته اول برگزار نمی گردد، محمودزاده: نمی دانم چه کسی به تیم شهرداری تبریز اجازه سفر نداد!

به گزارش مهسان بلاگ، یک بازی دیگر از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در آستانه لغو قرار گرفته است.

یک دیدار دیگر لیگ دسته اول برگزار نمی گردد، محمودزاده: نمی دانم چه کسی به تیم شهرداری تبریز اجازه سفر نداد!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا، روز گذشته (شنبه) دیدار تیم های کارون اروند خرمشهر و مشکی پوشان خراسان در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول به دلیل عدم حضور تیم مشهدی لغو و نتیجه مسابقه، 3 بر صفر به سود کارون اروند اعلام شد. امروز هم یک دیدار دیگر از همین مسابقات برگزار نمی گردد.

اعضای تیم فوتبال شهرداری تبریز که قرار بود امروز برای دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر به این شهر سفر نمایند، چنین کاری را انجام ندادند تا این بازی هم به دلیل غیبت تبریزی ها، برگزار نگردد. این در حالی است که باشگاه شاهین این مسابقه را به دلیل سفر دیرهنگام شهرداری تبریز به ساعت 22 امروز موکول نموده بود، اما سرخپوشان شهر تبریز عازم بوشهر نمی شوند.

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در این باره به خبرنگاران گفت: مسئولان برگزاری مسابقه در استادیوم شهیدبهشتی بوشهر حاضر می شوند. با کوشش مدیران هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، قرار بود اعضای تیم شهرداری تبریز روز گذشته به بوشهر سفر نمایند که نمی دانم چه کسی اجازه نداد این سفر انجام گردد. سرپرست تیم شهرداری به من این را گفت، اما نگفت چه کسی به آنها اجازه سفر نمی دهد. امروز هم به سمت فرودگاه حرکت کردند که به پرواز نرسیدند.

وی ادامه داد: مگر می گردد وقتی یک تیم بلیت پرواز دارد، کسی جلوی سفرش را بگیرد؟ اعضای تیم شهرداری فعلاً به بوشهر نرفته اند و این به منزله پیروزی 3 بر صفر شاهین است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک درباره درخواست باشگاه شهرداری تبریز برای تغییر زمان بازی نیز گفت: برنامه بازی ها تنها به شرطی اجرا نمی گردد که دو تیم یک مسابقه بر سر تعویق زمان بازی توافق نمایند و سازمان لیگ رضایت دهد. البته باشگاه شاهین با تعویق زمان این بازی موافقت نکرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 684

به "یک دیدار دیگر لیگ دسته اول برگزار نمی گردد، محمودزاده: نمی دانم چه کسی به تیم شهرداری تبریز اجازه سفر نداد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دیدار دیگر لیگ دسته اول برگزار نمی گردد، محمودزاده: نمی دانم چه کسی به تیم شهرداری تبریز اجازه سفر نداد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید