10 ساعت کوشش برای مهار آتش سوزی انبار زغال کاشان

به گزارش مهسان بلاگ، روح الله فدایی در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: پس از اطلاع از آتش سوزی که در انبار نگهداری کارتن های زغال واقع در کیلومتر دوم جاده قدیم کاشان – نطنز رخ داد بلافاصله تیم های عملیاتی به همراه هشت آتش نشان به محل اعزام شدند.

10 ساعت کوشش برای مهار آتش سوزی انبار زغال کاشان

وی اضافه کرد: تیم های عملیاتی از ایستگاه های یک و چهار سازمان آتش نشانی کاشان و سه خودروی اطفائیه سنگین و پشتیبانی به این محل اعزام و با کوشش فراوان مانع از گسترش آتش سوزی شدند.

ضرورت لکه گیری و خاموشی کامل شعله های بجا مانده در زیر مواد کارخانه

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان داشت: پس از مهار اولیه نیز تیم های عملیاتی تا چندین ساعت به منظور لکه گیری و خاموشی کامل شعله های بجا مانده در زیر مواد در محل حادثه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر به دلیل استنشاق دود به مراکز درمانی اعزام شد، گفت: یک تیم عملیاتی از آتش نشانی شهرک صنعتی امیرکبیر در این عملیات شرکت کردند.

هفت نیروی کمکی به شکل مجدد به محل حادثه اعزام شدند

وی با بیان اینکه با توجه به گستردگی عملیات مورد احتیاج در این حادثه، هفت نیروی کمکی به شکل مجدد به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: مهار آتش سوزی در انبار کارخانه زغال پس از 10 ساعت به سرانجام رسید و بر این اساس شاهد تعویض پرسنل عملیاتی و جایگزیی نیروهای جدید در این عملیات نیز بودیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1702

به "10 ساعت کوشش برای مهار آتش سوزی انبار زغال کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ساعت کوشش برای مهار آتش سوزی انبار زغال کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید