31 پروژه گردشگری و صنایع دستی در مازندران به بهره برداری می رسد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از افتتاح 31 پروژه خدماتی، رفاهی، آموزشی، گردشگری و صنایع دستی در سراسر استان مازندران اطلاع داد.

31 پروژه گردشگری و صنایع دستی در مازندران به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام این خبر اضافه کرد: این 31 پروژه با حجم سرمایه گذاری 899 میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره رداری می رسد و با افتتاح این پروژه ها 170 فرصت شغلی در مازندران ایجاد می گردد.

او به افتتاح 8 اقامتگاه بوم گردی در شهرستانهای رامسر، تنکابن، نوشهر، بابل، نکا و بهشهر اشاره نمود و اضافه کرد: 5 واحد، خانه مسافر نیز در رامسر، تنکابن، کلاردشت، قائمشهر و سوادکوه همزمان با چهلمین سال بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران به بهره برداری می رسد.

فرزانه با بیان اینکه توسعه صنایع دستی در قالب کارگاه های تولیدی برای رونق کسب و کار در زمینه صنایع دستی و هنرهای سنتی یکی از اهداف سازمان به شمار می آید، توضیح داد: با راه انداری و افتتاح کارگاه همجوشی شیشه در رامسر، سفال در تنکابن، سرامیک در آمل و 3 کارگاه تولیدی در رشته های مختلف صنایع دستی در محمودآباد، ساری و بهشهر، به لیست کارگاه های تولیدی فعال در استان اضافه می گردد.

او از افتتاح یک هتل نور و یک هتل آپارتمان در شهرستان کلاردشت خبرداد و گفت: 8 دفتر خدمات سیاحتی-جهانگردی نیز در این ایام شروع به کار نموده و در زمینه تورهای ورودی و خروجی به استان، فعالیت خواهند داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری مازندران از آموزش، به عنوان مهمترین شاخص های توسعه گردشگری در کشور اشاره نمود و یادآور شد: در این ایام یک موسسه آموزشی در شهرستان نوشر نیز به بهره برداری می رسد و ما امیدواریم با افتتاح این موسسات آموزشی شاهد ارتقای سطح خدمات به گردشگران در واحدهای اقامتی و پذیرایی باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: دو واحد پذیرایی در شهرستان آمل و نور به لیست واحدهای پذیرایی و رفاهی استان اضافه نموده و به هم استانی های عزیز و گردشگران ورودی به مازندران به ویژه مسافران نوروزی خدمات ارایه خواهند داد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14776

به "31 پروژه گردشگری و صنایع دستی در مازندران به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 پروژه گردشگری و صنایع دستی در مازندران به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید