749 متخلف توسط یگان حفاظت محیط زیست فارس دستگیر شدند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس سعید محمودی، گفت: در شش ماهه اخیر نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان فارس749 متخلف را دستگیر کردند واین در حالیست که که در شش ماهه مشابه در سال گذشته نیروهای یگان215قبضه اسلحه و 388متخلف را دستگیر نموده بودند.

749 متخلف توسط یگان حفاظت محیط زیست فارس دستگیر شدند

وی اضافه کرد: با تلاش و تلاش فراوانی که توسط یگان حفاظت محیط زیست این استان به منظور ارتقای نظارت بر حوزه شکارو صید اجرا شده در شش ماهه اول امسال 7490 مورد ادوات شکار شامل: فشنگ، قطار، دوربین ،بی سیم ،اره برقی قایق ، دام پرنده گیری، تور ماهیگیری و... کشف و ضبط شده و شاهد کاهش فرصت شکار برای شکارچیان در مناطق هستیم .

محمودی گفت: افزایش کشفیات به دلیل افزایش اکیپ های نظارتی یگان حفاظت اجرایی محیط زیست در کلیه مناطق تحت نظارت محیط زیست استان فارس است و هوشیاری و تلاش مضاعف محیط بانان نقطه قوت این برنامه ها و تضمین موفقیت آن است.

وی از کاهش آتش سوزی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته اطلاع داد و اضافه کرد:در شش ماهه اول امسال 12مورد آتش سوزی گزارش شد که با سرعت عمل محیط بانان در مناطق سریعا مهار شدند که نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل 89درصد شاهد کاهش آتش سوزیها در مناطق بودایم. وی این روند را حاصل افزایش گشت و کنترل های میدانی و مستمر و دقت عمل و آمادگی گروههای بحران در مناطق حفاظت شده استان فارس ذکر کرد.

محمودی بیان داشت: با تدابیر اتخاذ شده به منظور کنترل هرچه بهتر و سریعتر در مناطق، تجهیزات مناسبی در اختیار محیط بانان قرار گرفته است و با ایجاد سپر حفاظتی مستحکم تر عرصه های محیط زیست بیش از پیش بر متخلفان تنگ شده است،امروز دیگر زمان جولان شکارچیان در مناطق حفاظت شده به سرانجام رسیده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2463

به "749 متخلف توسط یگان حفاظت محیط زیست فارس دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "749 متخلف توسط یگان حفاظت محیط زیست فارس دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید