8 آذر، زمان برگزاری آزمون الکترونیک پزشکی داوطلبان تحصیلکرده خارج از کشور

به گزارش مهسان بلاگ، آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی، علوم پایه دندانپزشکی و ویژه دانش آموختگان خارج از کشور و علوم پایه پزشکی 8 آذرماه جاری برگزار می گردد.

8 آذر، زمان برگزاری آزمون الکترونیک پزشکی داوطلبان تحصیلکرده خارج از کشور

به گزارش خبرنگاران، داوطلبان تحصیل نموده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده اند، قبل از ثبت نام به وسیله سایت https://epay.sanjeshp.ir باید مبلغ 120 هزار تومان را به صورت اینترنتی و به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت نمایند.

داوطلبان تحصیل نموده در خارج از کشور قبل از واریز وجه ثبت نام از مراکز قطب برگزار نماینده آزمون در خصوص برگزاری آزمون برای داوطلبان خارج از کشور استعلام نمایند.

داوطلبان تحصیل نموده در دانشگاه های داخل کشور نیز جهت ثبت نام می توانند تا روز یکشنبه 27 آبان 97 به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار نماینده آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و پیش کارورزی میان دوره مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار نماینده آزمون مراجعه نمایند.

آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی، علوم پایه دندانپزشکی (فقط داوطلبان تحصیلنموده در خارج از کشور) و علوم پایه پزشکی پنجشنبه 8 آذرماه 97 برگزار می گردد.

بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، این داوطلبان باید با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی تا روز 27 آبان 97 به مراکز قطب برگزار نماینده آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2782

به "8 آذر، زمان برگزاری آزمون الکترونیک پزشکی داوطلبان تحصیلکرده خارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 آذر، زمان برگزاری آزمون الکترونیک پزشکی داوطلبان تحصیلکرده خارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید