93 درصد از دانشجویان ورودی دانشگاه علمی کاربردی در سال جاری غیرشاغل هستند

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بیش از 93 درصد دانشجویان ورودی سال 98 این دانشگاه غیرشاغل هستند و ترجیح می دهند در طول هفته سرکلاس حضور یابند و در حال حاضر حدود 10 درصد از افراد شاغل هستند.

93 درصد از دانشجویان ورودی دانشگاه علمی کاربردی در سال جاری غیرشاغل هستند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، طی روزهای اخیر اعتراضی از سوی مخاطبان خبرگزاری مطرح شد مبنی بر اینکه بخشی از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی شاغل هستند و روی برگزاری کلاس های درسی در روزهای پنج شنبه و جمعه این دانشگاه حساب باز کرده اند، اما در ترم جاری واحدهای این دانشگاه اعلام می کنند که بر اساس مصوبه سازمان مرکزی اجازه برگزاری کلاس در روز جمعه را ندارند.

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری در پاسخ به این افراد، گفت: تا قبل از ورودی های سال 98 در دفترچه اعلام می شد کلاس ها در طول هفته، پنج شنبه و جمعه برگزار می شود و افرادی که قبل از ورودی 98 هستند، برای ادامه تحصیل در روزهای پنج شنبه و جمعه می توانند کلاس داشته باشند که این بسته به نظر مرکز است و تغییری صورت نگرفته است.

کلاس های دانشگاه جامع علمی کاربردی جمعه برگزار نمی شود

وی اضافه نمود: ولی در پذیرش دانشجوی سال 98 در دفترچه کنکور اعلام شد کلاس ها در طول هفته و پنج شنبه ها برگزار می شود، این تصمیم برای افزایش کیفیت آموزشی بود چرا که در روزهای جمعه مسؤولان در مراکز حضور نداشتند و مدرسین نیز وقت کامل برای تدریس نمی گذاشتند و باعث می شد که کلاس ها به خوبی برگزار نشود؛ بنابراین در دفترچه اعلام شد که کلاس ها در طول هفته و پنج شنبه است و روزهای جمعه برای ورودی های 98 به بعد کلاس نخواهیم داشت.

امید خاطرنشان کرد: در ورودی های 98 بیش از 93 درصد دانشجویان غیرشاغل هستند و ترجیح می دهند در طول هفته سرکلاس حضور یابند و در حال حاضر حدود 10 درصد از افراد شاغل هستند.

انتهای پیام/

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35244

به "93 درصد از دانشجویان ورودی دانشگاه علمی کاربردی در سال جاری غیرشاغل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "93 درصد از دانشجویان ورودی دانشگاه علمی کاربردی در سال جاری غیرشاغل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید