Need for Speed جدید در گیمزکام سال جاری معرفی می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مدتی است که می دانیم شرکت EA می خواهد قسمت جدیدی از Need for Speed را در سال 2019 منتشر کند. به رغم اینکه EA در کنفرانس های خود اشاره ای به این موضوع نکرد، اما به تازگی شایعات زیادی از این مجموعه به گوش می رشد. طبق آخرین گزارش اقتصادی شرکت، قسمت جدید سری در همین هفته ها رونمایی می گردد. چند روز پیش هم یکی از خرده فروشی ها به اشتباه بازی را با اسم Need for Speed: Heat لو داد.

Need for Speed جدید در گیمزکام سال جاری معرفی می گردد

طی گزارش اقتصادی الکترونیک آرتز، این شرکت گفت که قسمت جدید Need for Speed و Plants vs. Zombies تا انتها سال جاری روانه بازار می شوند. حال به گزارش یکی از سایت های خبری، EA میخواهد طی همایش گیمزکام 2019 جدیدترین اثر ریسینگ خود را معرفی نماید. همچنین گفته شده بازی جدید Plants vs. Zombies، که احتمالا قسمت سوم Garden Warfare باشد، در همین رویداد رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه گیمزکام 2019 از تاریخ 20 آگوست آغاز می گردد و تا 24 آگوست می یابد. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون به دستمان رسیده، باید انتظار یک رویداد جذاب و هیجان انگیز را داشته باشیم. سونی اعلام نموده که در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و THQ Nordic هم میخواهد چند بازی جدید معرفی کند و اطلاعاتی را از Darksiders: Genesis به اشتراک بگذارد. علاوه بر این انتظار می رود که در این رویداد جزئیات تازه ای از Cyberpunk 2077 بشنویم. لازم به ذکر است که دموی گیم پلی بازی در رویداد PAX West به نمایش درخواهد آمد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13653

به "Need for Speed جدید در گیمزکام سال جاری معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Need for Speed جدید در گیمزکام سال جاری معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید