جهانبخش بازی با لستر را هم از داد

به گزارش مهسان بلاگ، کریس هاتون سرمربی برایتون گفت جهانبخش تنها بازیکنی است که همراه سایر نفرات تمرین نکرده و به همین دلیل برای بازی با لسترسیتی که عصر شنبه برگزار خواهد شد در دسترس نخواهد بود.

جهانبخش بازی با لستر را هم از داد

به گزارش خبرنگاران ،به نقل از رسانه برایتون،علیرضا جهانبخش که در بازی تیمش مقابل اورتون دچار مصدومیت شد، نتوانست مقابل واتفورد به میدان برود.این بازیکن به همین دلیل در فهرست تیم ملی قرار نداشت و دو بازی تدارکاتی مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا را از دست داد.

کریس هاتون سرمربی برایتون گفت جهانبخش تنها بازیکنی است که همراه سایر نفرات تمرین نکرده و به همین دلیل برای بازی با لسترسیتی که عصر شنبه برگزار خواهد شد در دسترس نخواهد بود. البته به نظر می رسد در این هفته مشکل مصدومیت جهانبخش رفع گردد و او بتواند تیمش را در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس همراهی کند.

لازم به ذکر است علیرضا جهانبخش که در هفته های ابتدایی فصل در تیم جدیدیش بازیکن ذخیره بود قبل از مصدومیتش در پنج بازی اخیر در ترکیب اصلی نهاده شد اما شاید این مصدومیت دوباره او را رد بازگشت نیمکت نشین کند.

برایتون بعد از انجام 12 بازی 14 امتاز گرفته و در رده دوازدهم جدول جای دارد.

3-165

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3069

به "جهانبخش بازی با لستر را هم از داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش بازی با لستر را هم از داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید