دامغان 13 هزار دانش آموز دارد، شروع سال تحصیلی در 102مدرسه

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسن کاتبی در آئین شروع سال تحصیلی جدید که پیش از ظهر یکشنبه دریکی از مدارس دامغان با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان برگزار گردید، با اشاره به جمعیت 13هزارنفری دانش آموزان دامغان در سال تحصیلی 97-98، تأکید کرد: 12 درصد جمعیت دانش آموزان استان سمنان دامغانی هستند که در 520 کلاس درس و 102 مدرسه شهری و روستایی ساماندهی گردیده اند.

دامغان 13 هزار دانش آموز دارد، شروع سال تحصیلی در 102مدرسه

وی بابیان اینکه هزار و 180 آموزگار به دانش آموزان دامغانی در سال تحصیلی جدید درس خواهند داد، اضافه نمود: کار هدفمند با برنامه ریزی حاصل می گردد که باید دانش آموزان برای تعلیم و تربیت خود با برنامه ریزی عمل نمایند.

رئیس آموزش وپرورش دامغان در ادامه به وضعیت علمی و پژوهشی این شهرستان اشاره نمود و گفت: دامغان با دارا بودن استعدادهای علمی پرتوان، همیشه در زمره موفق ترین شهرهای استان سمنان بوده که امیدواریم سال جاری نیز شاهد شکوفایی بیشتر استعداد ها باشیم.

کاتبی اضافه نمود: دانش آموزان دامغانی در کنکور 97 موفق به کسب 80 رتبه زیر دو هزار شدند که دستاوردی خوب به خصوص در روستاهای شهرستان محسوب می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1639

به "دامغان 13 هزار دانش آموز دارد، شروع سال تحصیلی در 102مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامغان 13 هزار دانش آموز دارد، شروع سال تحصیلی در 102مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید