دلیل گلایه ورزشکاران از زبان معاون وزیر

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران / ژاله فرامرزیان به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان سری زد تا در آستانه اعزام حال کمانداران را جویا گردد. این حضور بهانه ای گردید برای صحبت درباه برخی مشکلات ورزشکارن از جمله مسئله سکه ها که صدای خیلی از قهرمانان را در آورد.

دلیل گلایه ورزشکاران از زبان معاون وزیر

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان سعی می نماید از این فرصت استفاده کند و توپ را در مورد مشکلات به وجود آمده به زمین فدراسیون ها بیاندازد.

او در ارتباط با افزایش قیمت سکه و پرداخت جوایز قهرمانان به صورت نقدی، می گوید: برای پاداش های مان یک دستورالعمل داریم که براساس آن تأمین اعتبار انجام می دهیم و میزان اعتبارات مدال آوری سال 97 را در سال 98 اعمال می کنیم. تاکنون سابقه نداشته که ما در ابتدای سال پاداش دو سال قبل را پرداخت کنیم. همان طور که دیدید، پاداش سال های 95 و 96 را در سال 97 به ورزشکاران دادیم. شرایط سال جاری متفاوت بود و ما بودجه ای که برای سکه درنظر گرفته ایم با قیمت یک میلیون تومان بوده است، اما زمانی که اقدام کردیم قیمت سکه یک میلیون و 850 هزار تومان بود و هر روز هم افزایش پیدا می کرد، ولی ما با این وجود هزینه کردیم و اعتبارات قابل توجهی درنظر گرفتیم تا برای ورزشکاران انگیزه گردد.

او درباره اهدای کارت هدیه به جای سکه به برخی ورزشکاران نیز اینطور توضیح می دهد: ما پاداش سال 96 را سرانجام سال 97 پرداخت می کردیم، اما ابتدای سال این کار را انجام دادیم تا موجب انگیزه گردد. برآورد ما ریالی بوده و اکثر فدراسیون ها سکه دادند، اما برخی در این کار تعلل کردند. روزی که چک ها را دادیم قیمت سکه یک میلیون و 910 هزار تومان بود، اما برخی فدراسیون ها تعلل کردند. مبلغ هفت میلیارد کل پاداش مصوب ما بود، اما 51 میلیارد تومان پرداخت کردیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 331

به "دلیل گلایه ورزشکاران از زبان معاون وزیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل گلایه ورزشکاران از زبان معاون وزیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید